Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest potrzebny na zidentyfikowanie przyczyny awarii, rozwiązanie problemu i przywrócenie usługi do pełnej funkcjonalności.

MTRS jest kluczowym wskaźnikiem wydajności dla usług i systemów, które są krytyczne dla biznesu lub dla klientów. Im krótszy czas przywracania usługi, tym mniejsze ryzyko utraty przychodów, a tym samym większa wydajność przedsiębiorstwa oraz zadowolenie klientów. Dlatego MTRS jest jednym z ważniejszych wskaźników wydajności, którego monitorowanie jest istotne dla przedsiębiorstw i organizacji, aby zapewnić jak najwyższą dostępność usług i systemów.

Arteria będzie sprzedawać ofertę Grupy TP

Grupa Kapitałowa Arteria będzie sprzedawać ofertę telekomunikacją, internetową i multimedialną Grupy TP w sieci “Strefa Usług” na terenie salonów Media Markt i Saturn, poinformowała spółka w komunikacie.

[mv]Arteria Retail, spółka z grupy kapitałowej Arteria, zawarła umowę z Telekomunikacją Polską, której przedmiotem jest uruchomienie pilotażowego programu ‘Strefa Usług. W ramach dostępnej oferty, prowadzona będzie sprzedaż Internetu mobilnego, stacjonarnego i WRL, telefonii stacjonarnej (TP, WRL Orange) oraz pakietu usług (tzw. tripple play) obejmującego: Internet, telewizję i telefon stacjonarny. Program „Strefa Usług” będzie realizowany w centrach handlowych na terenie całej Polski, w których zlokalizowane są salony Media Markt i Saturn należące do koncernu MSHP. Arteria Retail zarządza w nich łącznie 59 punktami sprzedaży w modelu shop in shop” – czytamy w komunikacie.

W „Strefach Usług” znajdzie się oferta dostępu do Internetu TP i Orange, dla klientów indywidualnych (neostrada, Orange Free, Orange Freedom) oraz dla małych i średnich firm (Internet dla Firm, Internet dla Firm PRO, Business Everywhere).

We wszystkich punktach sprzedaży dostępna będzie pełna oferta usług telewizji z neostradą. Uzupełnieniem ofert dostępu do Internetu i telewizyjnej będzie możliwość zamówienia przez firmy z segmentu SOHO i klientów indywidualnych telefonicznych linii analogowych (POTS) i cyfrowych ISDN oraz usługi „Nowy Orange stacjonarny”. Projekt przewiduje także prowadzenie bieżącej obsługi klientów TP – podano również.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku TPSA miała 111 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 1.030 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 11.758 mln zł wobec 12.555 mln zł.[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy