Connect with us

Yealink udostępnia najnowsze oprogramowanie V30 dla wideotelefonów

TECHNOLOGIE

Yealink udostępnia najnowsze oprogramowanie V30 dla wideotelefonów

Wideotelefon Yealink VP-2009P, wykorzystujący protokół SIP reprezentuje nową generację produktów IP do komunikacji multimedialnej. Jest to stylowy, elegancki telefon o ergonomicznym kształcie.

[mv]VP-2009P jest najbardziej zaawansowanym telefonem firmy Yealink, który posiada wszystkie funkcje dostępne w pozostałych telefonach. Jest idealnym rozwiązaniem do wizualnej komunikacji na odległość w przystępnej cenie.

Posiada duży, dotykowy, 7-calowy ekran LCD. Może być zasilany z wykorzystaniem technologii PoE, dzięki czemu zapewnia niskie zużycie energii. Przyjazny dla środowiska Yealink VP-200P to jeden z najlepszych wideotelefonów dostępnych na rynku.

Niezwykła jakość obrazu, zaawansowane funkcje i dostępne aplikacje, modny wygląd oraz solidna i trwała konstrukcja powodują, że VP-2009P jest świetną propozycją zarówno dla korporacyjnych biur, jak i użytkowników indywidualnych na całym świecie.

Teraz po aktualizacji, dzięki nowemu oprogramowaniu w wersji V30, wideotelefon VP-2009P oferuje więcej istotnych funkcji jak:

Przeglądarka internetowa

Wideotelefon Yealink VP-2009P wyposażony został w przeglądarkę internetową. Liczne dodatkowe rozszerzenia przeglądarki udostępnione zostaną w najbliższym czasie. Pozwoli to operatorom dostarczyć wiele różnorodnych usług i treści wprost do użytkowników i wzbogacić możliwości telefonu.

QoS VLAN (802.1p/Q)

Dzięki wsparciu VLAN, VP2009 gwarantuje bezpieczeństwo w Internecie poprzez blokowanie zbędnego ruchu lub ataków. Obsługa priorytetyzacji transmisji głosowej i wideo zapewnia efektywną komunikację.

AES do szyfrowania auto-konfiguracji

AES jest wykorzystywany w zaawansowanych funkcjach szyfrowania. Szyfrowanie plików konfiguracyjnych daje wysoki poziom bezpieczeństwa plików i aktualizacji oprogramowania.[/mv]

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE