Comtrust Sp. z o.o., wspólnie z Combine Systems UK, zrealizuje wdrożenie contact center[1] SAP Business Communications Management w O2, należącym do grupy Telefonica, wiodącym dostawcy usług telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Czechach i Słowacji. Projekt contact center startuje jeszcze w listopadzie br., w Dublinie.
[mv]Pierwszy etap wdrożenia SAP BCM, w który zaangażowany jest Comtrust, dotyczy uruchomienia wewnętrznego call center[2] w O2 w Irlandii. Kilkudziesięciu agentów będzie realizowało obsługę help desku dla pracowników O2, aby następnie – po pilotażowym projekcie, włączyć do SAP BCM wszystkich agentów operatora.Na bazie SAP BCM powstanie multi-national contact center. Utworzonych zostanie kilka infolinii
w 4 językach. Kolejne etapy wdrożenia będą wiązały się z integracją z SAP CRM[4], rozbudową stanowisk call center oraz wdrożeniem kanału email.
Comtrust Sp. z o.o. współpracuje bezpośrednio z SAP AG (Niemcy), posiada licencję na sprzedaż systemu contact center SAP Business Communications Management w modelu on-demand (SaaS[3]/CaaS) w krajach należących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zatrudnia konsultantów, którzy jako nieliczni w Europie posiadają wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu SAP BCM, zarówno w modelu in-house, jak i on-demand.[/mv]