Target BPO podnosi prognozy o 40%

Jeden z wiodących dostawców usług outsourcingu sprzedaży będzie miał dużo lepsze wyniki w 2010 i 2011 roku. W przyszłym roku firma planuje uzyskać 50 mln zł przychodu, czyli 40% więcej od planowanego. To bardzo dobra wiadomość dla spółki, która zapowiedziała swój debiut giełdowy już w pierwszej połowie 2012 roku.

[mv]Zarząd Target BPO konsekwentnie realizuje plan debiutu i aktywnie działa na rzecz poprawy wyników spółki. Praca na rzecz większej rentowności pozwoliła na znacząca poprawę wyniku netto jeszcze w 2010 roku. Planowany zysk netto na koniec 2010r wyniesie więc 2,46 mln zł w stosunku do 2,01 mln zł zakładanego w dotychczasowych prognozach. Firma zapowiada również poprawę wyników w 2011 roku, co ma związek z pozyskaniem w czwartym kwartale tego roku nowych klientów. “Ostatnie dni przyniosły nam bardzo dobre informacje” – mówi Łukasz Gajewski, Prezes Zarządu Target BPO. “W związku z pozyskaniem nowego biznesu możemy liczyć na ponad 40% wzrost przychodu w 2011roku”. Firma zakłada uzyskanie 50,82 mln zł przychodu wobec uprzednio prognozowanych 38,96 mln i planuje zakończenie 2011r z zyskiem netto 3,21 mln zł (zamiast wcześniej prognozowanej kwoty 2,33 mln zł). Spółka rozważa również akwizycję podmiotu o podobnym profilu działalności. Transakcja miałaby na celu powiększenie zysku netto jeszcze przed debiutem giełdowym.

Target BPO, działając na szybko rosnącym i innowacyjnym rynku outsourcingu sprzedaży, stosuje dość konserwatywny model prowadzenia biznesu. Zgodnie ze strategią Spółki wszystkie kontrakty oparte są o zasadę pokrywania przez Klienta 100% kosztów stałych projektów plus premia za osiągnięte wyniki. W modelu Target BPO nie ma zatem ryzyka ponoszenia stałych kosztów zatrudnienia – a taki, nie konserwatywny model, stosują niektóre firmy działające w branży outsourcingowej.

Źródło: PrimeSpeakers[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Intercity przechodzi na eko (dla klientów)

PKP Intercity od 2 czerwca oferuje swoim klientom możliwość zweryfikowania wielkości śladu węglowego, jaki pozostawiają po sobie w trakcie podróży samochodem, samolotem, autobusem lub pociągiem. Działanie to znakomicie wpisuje się w trend bycia eko-marką.
więcej

Zmiany w zarządzie Altar

Zmienił się Zarząd w spółce Altar, która jest dostawcą platformy contact center. Prezesem niezmiennie od kilku kadencji pozostaje Waldemar Cichacz, natomiast do Zarządu dołączyła dwójka doświadczonych pracowników spółki: Magdalena Borys, która nadzoruje obszar wdrożeń i serwisu oraz Krzysztof Guzikowski odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i realizację projektów.