Interactive Intelligence głosiło wyniki finansowe trzeciego kwartału 2010 r. Całkowite przychody firmy wyniosły 41,8 mln dolarów, co stanowi rekordowy, 26 % wzrost w porównaniu z tym samym kwartałem roku ubiegłego.
[mv]„W trzecim kwartale 2010 roku Interactive Intelligence odnotowało wysoki wzrost przychodów praktycznie we wszystkich regionach świata, w których prowadzimy działalność” – stwierdził założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – „W ciągu ostatnich trzech miesięcy sfinalizowaliśmy wiele dużych kontraktów, co przełożyło się na uzyskane świetne wyniki finansowe. Obserwujemy stały wzrost zainteresowania usługami CaaS (Communication-as-a-Service), a nowe zamówienia związane z rozwiązaniami komunikacyjnymi wykorzystującymi przetwarzanie w chmurze znacząco wpływają na wysokość naszych gwarantowanych przychodów.”W trzecim kwartale 2010 r. firma odnotowała następujące wyniki:
- Całkowite przychody wyniosły 41,8 mln dolarów, co stanowi 26 % wzrost w porównaniu z tym samym kwartałem roku ubiegłego (33,2 mln dolarów).
- Zysk netto liczony zgodnie z metodologią GAAP wyniósł 3,5 mln dolarów w porównaniu z 2,8 mln dolarów w trzecim kwartale 2009 r.
- Dochód netto obliczany bez uwzględnienia metodologii GAAP wyniósł 6,9 mln dolarów w porównaniu do 5,7 mln dolarów osiągniętych w analogicznym okresie 2009 r.
Bilans środków gotówkowych i inwestycyjnych na dzień 30 września 2010 roku wyniósł 85,5 mln dolarów. Firma nie posiada żadnych wierzytelności.
Do innych najważniejszych wydarzeń związanych z działalnością firmy w ciągu ostatnich trzech miesięcy można zaliczyć:
- Przejęcie Latitude Software, dostawcy oprogramowania i usług związanych z zarządzaniem egzekucją należności;
- Wprowadzenie na rynek rozwiązania do monitoringu, routingu i raportowania mediów społecznościowych stworzonego wspólnie z firmą Buzzinet;
- Rozpoczęcie kampanii „Bez Frustracji”, mającej na celu udostępnienie zasobów edukacyjnych pomocnych w zapewnieniu klientom i firmom lepszej obsługi;
- Wyróżnienie przyznane przez TMC Labs w uznaniu dla nowego produktu do automatyzacji procesów komunikacyjnych – Interaction Process Automation™ (IPA).
- Wyróżnienie Network Products Guide’s Reader’s Trust za produkt Interaction SIP Station™.
- Tytuł firmy roku przyznany przez Frost & Sullivan.[/mv]