Urzędowe call center we Wrocławiu

Już wiosną mieszkańcy stolicy Dolnego Śląska pod jednym numerem będą mogli uzyskać potrzebne informacje w urzędzie miejskim. Konsultanci przyjmą także zgłoszenia dotyczące awarii, dziur w drogach, czy wulgarnego graffiti.

[mv]Teleinformatyczne Centrum Kontaktu z Mieszkańcami rozpocznie działalność w II kwartale 2011 roku. Wówczas, dzwoniąc pod ogólnodostępny numer 77 77 777, jeden z piętnastu konsultantów udzieli nam potrzebnej informacji, a w razie bardziej skomplikowanych spraw przełączy bezpośrednio do konkretnego pracownika Urzędu Miasta Wrocławia. Jarosław Obremski, wiceprezydent Wrocławia, tłumaczył założenia wprowadzanego programu: – Celem programu „Jeden numer” jest lepsza jakość usług, szybszy czas reakcji na incydenty i zwiększenie wydajności miejskich urzędników – wyjaśniał wiceprezydent.

Jeśli konsultant nie będzie potrafił udzielić odpowiedzi na pytanie petenta, a ekspert będzie niedostępny, rozmowa będzie umawiana na inny termin. Wszystkie rozmowy będą nagrywane, dzięki temu urzędnik będzie mógł rozmowę odsłuchać i należycie się przygotować do sprawy klienta. Pracownicy Centrum odbierać będą telefony w godzinach od 8:00 do 18:00. Magistrat wylicza roczny koszt utrzymania Centrum na 1,5 mln zł.[/mv]

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *