Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Urzędowe call center we Wrocławiu

Już wiosną mieszkańcy stolicy Dolnego Śląska pod jednym numerem będą mogli uzyskać potrzebne informacje w urzędzie miejskim. Konsultanci przyjmą także zgłoszenia dotyczące awarii, dziur w drogach, czy wulgarnego graffiti.

[mv]Teleinformatyczne Centrum Kontaktu z Mieszkańcami rozpocznie działalność w II kwartale 2011 roku. Wówczas, dzwoniąc pod ogólnodostępny numer 77 77 777, jeden z piętnastu konsultantów udzieli nam potrzebnej informacji, a w razie bardziej skomplikowanych spraw przełączy bezpośrednio do konkretnego pracownika Urzędu Miasta Wrocławia. Jarosław Obremski, wiceprezydent Wrocławia, tłumaczył założenia wprowadzanego programu: – Celem programu „Jeden numer” jest lepsza jakość usług, szybszy czas reakcji na incydenty i zwiększenie wydajności miejskich urzędników – wyjaśniał wiceprezydent.

Jeśli konsultant nie będzie potrafił udzielić odpowiedzi na pytanie petenta, a ekspert będzie niedostępny, rozmowa będzie umawiana na inny termin. Wszystkie rozmowy będą nagrywane, dzięki temu urzędnik będzie mógł rozmowę odsłuchać i należycie się przygotować do sprawy klienta. Pracownicy Centrum odbierać będą telefony w godzinach od 8:00 do 18:00. Magistrat wylicza roczny koszt utrzymania Centrum na 1,5 mln zł.[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Podstawy behavioral retargeting: jak skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej

W świecie cyfrowego marketingu, gdzie konkurencja o uwagę użytkownika jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, firmy muszą wykorzystywać zaawansowane strategie, by skutecznie docierać do swoich klientów. Jedną z takich metod jest behavioral retargeting, czyli retargetowanie behawioralne, które stało się kluczowym narzędziem w arsenale marketerów cyfrowych.
Czytaj więcej

W jakie szkolenia w call center warto inwestować?

Branża contact center słynie z tego, że szkolenia są na stałe wpisane w jej funkcjonowanie. Pełnią istotną funkcję nie tylko na poziomie wiedzy produktowej, ale również na płaszczyźnie rozwoju nowych umiejętności pracowników. Jakie szkolenia są efektywne do tego stopnia, że warto inwestować w nie pieniądze firmy i czas swoich pracowników?