Nie tylko dojeżdżają, ale także są dostępni on line – twarzą w twarz! ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej www.ingbank.pl udostępnił klientom “wideorozmowę” – nowy kanał komunikacji umożliwiający m.in. połączenie wideo z konsultantem Contact Centre.
[mv]ING Bank Śląski jako pierwszy w Polsce w pilotażowym projekcie wykorzystał MyBOX innowacyjne rozwiązanie – bezpieczne połączenie wideo i audio z pracownikami banku.Aby rozmawiać ‘twarzą w twarz’ nie musimy udawać się do oddziału. By nawiązać połączenie wideo wystarczy zwykły komputer z dostępem do internetu, dowolna przeglądarka, mikrofon i kamera. Nie jest potrzebna instalacja jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania, jednocześnie zachowane są wysokie standardy bezpieczeństwa.
Wystarczy wejść na stronę Internetowa nawiązać połączenie i rozmawiać z konsultantami Banku. To rozwiązanie proste i bezpieczne dla klientów – powiedział Ireneusz Bloch, prezes iFusion z Grupy One-2-One.
Platforma MyBOX Contact Center[1] przygotowana przez spółkę iFusion, należącą do giełdowej Grupy One-2-One jest rozwiązaniem przeglądarkowym, tzn. nie dyskryminuje systemów operacyjnych niezależnie od ich wersji. System pozwala prowadzić obsługę klienta wszystkimi kanałami komunikacji dostępnymi przez Internet zintegrowanymi w jednym punkcie. Dostępna jest komunikacja audio, wideo, prezentacja materiałów statycznych oraz multimedialnych.
MyBOX Contact Center nie potrzebuje instalacji, dlatego kontakt z bankiem możliwy jest za pomocą dowolnego komputera. System działa zarówno w Explorerze, Firefoxie, Operze czy Safari.
Technologia Adobe®, na której oparta jest platforma iFusion, oferuje użytkownikom dostęp do bogatych interaktywnych treści multimedialnych oraz daje możliwość udostępniania aplikacji interaktywnych, ochrony treści oraz możliwość transmisji strumieniowej treści na żywo i na życzenie w postaci plików wideo.
[/mv]