Spółka Call One podpisała nowe umowy z firmą z branży ubezpieczeniowej, wydawniczej, a także z firmą z rynku consumer finance. Zawarte kontrakty obejmują obsługę telefoniczną w ruchu wychodzącym oraz komunikację przez SMS, a także w ramach grupy z ArchiDoc – rozwiązania z dostawą do klienta (end-to-end solutions), pozwalające na kompleksową obługę procesów biznesowych. Umowy podpisano na czas nieokreślony.
[mv]Call One w ramach oferowanych usług prowadzi na rzecz kontrahentów działania mające na celu aktywne pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług, a także aktywizację struktur terenowych partnerów oraz badania jakości obsługi klienta i sprzedaży. Call One oferuje bogaty wachlarz usług z obszaru wielokanałowej obsługi klientów m.in. przez internet, faks oraz telefon. Dodatkowo, rozwiązania typu end-to-end solutions, które, oprócz dotarcia przez telefon do potencjalnego odbiorcy, gwarantują także dostarczenie zakupionego produktu – sprawiają, że z usług Call One korzysta coraz więcej firm.„To co wyróżnia Call One spośród firm z branży call i contact center[1] to przede wszystkim unikalne programy szkoleniowe oraz wyselekcjonowane techniki sprzedaży. Synergia z firmą ArchiDoc stanowi jedną z naszych największych przewag konkurencyjnych, a dodatkowo sprawia, że nasza oferta doskonale trafia w zapotrzebowanie polskich firm. Potencjał kadrowy, kwalifikacje i know how zespołu gwarantuje klientom Call One efektywność i zawsze wysoki poziom wykonanych zleceń. Tegoroczne badania rynku outsourcingu w Polsce potwierdzają, że segment call i contact center w Polsce będzie stabilnie wzrastał – badane firmy deklarują, że w ciągu dwóch lat zamierzają zwiększyć nakłady finansowe właśnie na call center[2] – mówi Aneta Michałkowicz, Wiceprezes Zarządu Call One.
Z tegorocznych badań rynku outsourcingu, przeprowadzonych przez spółkę ArchiDoc wynika, że zainteresowanie firm sektorem call i contact center od 2008 roku znacznie wzrosło. W 2008 roku wynosiło zaledwie 10%, obecnie aż 21% przedsiębiorców deklaruje, że korzysta z tego typu rozwiązań. Najchętniej obszary związane z obsługą klienta outsourcują branże: telekomunikacyjna – 60% oraz finansowa – 33%. Przewidywane wydatki w tym zakresie zamierzają zwiększyć firmy z sektora finansowego – 29% oraz branża telekomunikacyjna – 20%.[/mv]