Voice Contact Center razem z Onet.pl

Voice Contact Center[1] realizuje projekt dla Grupy Onet. Usługa polega na telefonicznym wsparciu rekrutacji osób odpowiedzialnych za promocję do Akademii Onetu – serii stu szkoleń poświęconych marketingowi internetowemu, które są organizowane w całej Polsce.

[mv]Projekt Akademia Onetu ma na celu podniesienie jakości prowadzonych działań marketingowych firm sektora małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw w latach 2009–2011. Dodatkowo uruchomione zostanie indywidualne doradztwo biznesowe dla najlepszych uczestników szkoleń. Projekt jest dofinansowywany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Telemarketerzy podczas pierwszej rozmowy telefonicznej identyfikują osoby docelowe, przedstawiają im informację na temat Akademii Onetu i zapraszają do wzięcia udziału. Jeśli osoby odpowiedzialne za promocję wykazywały niezdecydowanie, otrzymywali dodatkową informację e-mailem i po jakimś czasie powtórnie kontaktowali się z nimi pracownicy call center[2].

Właśnie kończy się etap obejmujący przedsiębiorców z Białegostoku i Lublina. Do tej pory telemarketerzy kontaktowali się z firmami w Gorzowie Wlkp. i Olsztynie. Wyniki, zdaniem przedstawicieli call center są na tyle obiecujące, że projekt będzie kontynuowany w kolejnych miastach, m.in. w Warszawie.[/mv]

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *