Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Guru obsługi klienta w Warszawie

22 listopada w hotelu Marriott odbędzie się seminarium „Wzrost i skuteczność sprzedaży. Siła relacji z klientem”. Prelegent, Jim Cathcart, jeden z najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta.

[mv]Program XXXI seminarium z cyklu „Autorytety” składa się z trzech sesji tematycznych: „Sprzedaż w Erze Cyfryzacji”; „Osiem niezbędnych umiejętności i cykl sprzedaży”; „Lojalność klientów a „Syndrom Babuni””. Wydarzenie jest skierowane do osób, które na co dzień mają bezpośredni kontakt z klientem. Celem seminarium jest zmiana sposobu postrzegania sprzedaży i nauczenie uczestników technik pomagających wygenerować większą sprzedaż. Obecnie sprzedawcy skupiają się na zachęceniu konsumentów do kupienia towaru, a nie na nawiązaniu partnerskiej relacji. Zmieniając to podejście skupiamy się na pomocy klientowi w dokonaniu właściwego wyboru, co może w przyszłości zaowocować zdobyciem jego lojalności.

Dlaczego mówca poświęca tyle uwagi budowaniu relacji między sprzedawcą a klientem? Zdaniem Jima Cathcarta: „Relacje należy traktować jako aktywa! Relacja bez sprzedaży ma charakter jedynie towarzyski. Sprzedaż bez relacji można uzyskać w automacie sprzedającym. Nasi klienci zasługują na to, abyśmy byli dla nich partnerami podczas rozwiązywania problemów”.

Jim Cathcart jest znanym na całym świecie i wielokrotnie nagradzanym mówcą motywacyjnym. W 2007 roku był wymieniony na liście 100 największych umysłów rozwoju osobistego magazynu „Leadership Excellence”, natomiast w 2010 roku portal speaking.com zaliczył go do grona 5 najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta. W 1977 roku założył Instytut Cathcarta, organizację, która pomaga klientom tworzyć i utrzymywać Wartościowe Relacje Biznesowe. W swojej wieloletniej pracy doradzał takim firmom jak Abbott Laboratories, Accenture, Canon, Daimler Chrysler, Ford Motor Credit Corp, Honeywell Inc., IBM, Lexus, Motorola Inc., Pfizer – Masters, Sony, Toyota, U.S. Bank, Xerox.

Organizatorami seminarium są BIGRAM SA Personnel Consulting i Golden Mark. Więcej informacji o seminarium znajduje się na stronie www.wzrostsprzedazy.pl[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Poznajcie laureatów Telemarketera Roku 2018

Wczorajszy wieczór był ukoronowaniem pracy wielu telemarketerów, trenerów i całych zespołów contact center. Poznaliśmy laureatów X, jubileuszowej edycji konkursu Telemarketer Roku oraz konkursu Złota Słuchawka.
Czytaj więcej

Global thinking podczas FinTech & InsurTech Digital Congress

13 - 14 listopada 2018 r., w hotelu Westin w Warszawie, odbył się FinTech & InsurTech Digital Congress. Dzięki praktycznym rozwiązaniom przedstawionym przez pionierów branży fintech i insurtech z 13 krajów, wydarzenie pokazało jak funkcjonować w niezwykle konkurencyjnym i nieprzewidywalnym środowisku rynku globalnego. Merytoryczna agenda, ponad 100 najwybitniejszych ekspertów w roli prelegentów i networking z kluczowymi przedstawicielami obu branż, przyciągnęło prawie 600 uczestników w ramach dwóch dni kongresu.