22 listopada w hotelu Marriott odbędzie się seminarium „Wzrost i skuteczność sprzedaży. Siła relacji z klientem”. Prelegent, Jim Cathcart, jeden z najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta.
[mv]Program XXXI seminarium z cyklu „Autorytety” składa się z trzech sesji tematycznych: „Sprzedaż w Erze Cyfryzacji”; „Osiem niezbędnych umiejętności i cykl sprzedaży”; „Lojalność klientów a „Syndrom Babuni””. Wydarzenie jest skierowane do osób, które na co dzień mają bezpośredni kontakt z klientem. Celem seminarium jest zmiana sposobu postrzegania sprzedaży i nauczenie uczestników technik pomagających wygenerować większą sprzedaż. Obecnie sprzedawcy skupiają się na zachęceniu konsumentów do kupienia towaru, a nie na nawiązaniu partnerskiej relacji. Zmieniając to podejście skupiamy się na pomocy klientowi w dokonaniu właściwego wyboru, co może w przyszłości zaowocować zdobyciem jego lojalności.Dlaczego mówca poświęca tyle uwagi budowaniu relacji między sprzedawcą a klientem? Zdaniem Jima Cathcarta: „Relacje należy traktować jako aktywa! Relacja bez sprzedaży ma charakter jedynie towarzyski. Sprzedaż bez relacji można uzyskać w automacie sprzedającym. Nasi klienci zasługują na to, abyśmy byli dla nich partnerami podczas rozwiązywania problemów”.
Jim Cathcart jest znanym na całym świecie i wielokrotnie nagradzanym mówcą motywacyjnym. W 2007 roku był wymieniony na liście 100 największych umysłów rozwoju osobistego magazynu „Leadership Excellence”, natomiast w 2010 roku portal speaking.com zaliczył go do grona 5 najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta. W 1977 roku założył Instytut Cathcarta, organizację, która pomaga klientom tworzyć i utrzymywać Wartościowe Relacje Biznesowe. W swojej wieloletniej pracy doradzał takim firmom jak Abbott Laboratories, Accenture, Canon, Daimler Chrysler, Ford Motor Credit Corp, Honeywell Inc., IBM, Lexus, Motorola Inc., Pfizer – Masters, Sony, Toyota, U.S. Bank, Xerox.
Organizatorami seminarium są BIGRAM SA Personnel Consulting i Golden Mark. Więcej informacji o seminarium znajduje się na stronie www.wzrostsprzedazy.pl[/mv]