Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

20 lat Altara

25 września br, podczas imprezy integracyjnej w Suchedniowie, w ośrodku Paradiso, pracownicy kieleckiej firmy Altar świętowali 20-lecie powstania firmy. 

[mv]Firma Altar funkcjonuje na rynku zaawansowanych technologii informatycznych już od 1990 roku. Projektuje innowacyjne systemy bilingowe, call center[1], workflow, docflow i helpdesk[2], wdraża je u klientów oraz zapewnia stały indywidualny nadzór i opiekę serwisową.

Podczas imprezy, przedstawiciele Zarządu firmy Altar wystąpili z prezentacją, w której nie zabrakło wspomnień i ciekawych archiwalnych zdjęć. “Było to 20 dobrych lat, w czasie których Altar ugruntował i ustabilizował swoją pozycję na rynku IT jako dostawca sprawdzonych systemów informatycznych” – mówił wiceprezes Zarządu Arkadiusz Stefańczyk.[/mv]

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. helpdesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Teleperformance dla OKI

Teleperformance Polska został wybrany przez OKI Europe do współpracy w zakresie wsparcia technicznego. Teleperformance będzie odpowiadać za telefoniczną…