Novem realizuje kampanię dla Play

Firma Novem wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu partnerskiego Play. Celem jest pozyskanie przez operatora nowych klientów za pośrednictwem działań reklamowych w internecie, rozliczanych w modelu „tylko za efekt”.

Play tylko za efekt

Novem odpowiada za kompleksowe zrealizowanie programu wsparcia sprzedaży telefonów komórkowych i usług mobilnego Internetu oraz pozyskanie nowych abonentów dla operatora sieci Play. Spółka opracowała strategię komunikacji interaktywnej, wykonała kreacje oraz realizuje kampanię w sieci. Działania rozpoczęły się w październiku i będą prowadzone przez 12 miesięcy.

„Chcemy docierać z naszą ofertą do wszystkich potencjalnych klientów. Darmowe rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi w Play, wybór nowoczesnych smartfonów – to argumenty które świetnie się prezentuje w internecie. Liczymy, że współpraca z Novem sprawi, że bardzo wielu internautów dowie się o zaletach oferty i zdecyduje się zostać naszymi klientami” – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu Play.

Kampania prowadzona jest w oparciu o reklamę efektywnościową oraz nowoczesne narzędzia marketingu internetowego. Novem zajmuje się też doradztwem w zakresie obsługi call center[1] operatora oraz sklepu internetowego – e-shop. Do tego celu firma stworzyła specjalnie dedykowane narzędzia, m.in. nowoczesną porównywarkę cenową.

„Play postawił na reklamę w sieci. Dzięki możliwości stworzenia kompleksowej strategii działań reklamowych w internecie, możemy w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje reklama efektywnościowa. Nasz program sprzedażowy stworzony na potrzeby kampanii Play został zbudowany w oparciu o najnowsze narzędzia marketingowe, służące do skutecznego pozyskiwania nowych klientów za pośrednictwem internetu” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.

Play jest kolejną firmą, która powierza Novem pełną realizację strategii kampanii w internecie, kreacji i realizacji programu pozyskiwania klientów oraz wsparcia sprzedaży za pośrednictwem reklamy efektywnościowej. Spółka zrobiła już podobne projekty m.in. dla Aviva, BZ WBK, Learning Systems Poland. Novem oferuje swoim klientom wszechstronną obsługę w zakresie działań reklamowych w sieci, bazując na nowoczesnych narzędziach używanych w performance marketingu.

źrodło: Novem

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *