Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

WFO

(inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności pracowników i procesów obsługi klienta. W skład tego podejścia wchodzą różne narzędzia i technologie, które pozwalają na zwiększenie produktywności i efektywności pracy w call center.

Głównymi składnikami Workforce Optimisation są:

  1. Planowanie pracy - proces przydzielania zadań i planowania grafiku pracy dla pracowników contact center w oparciu o zapotrzebowanie na obsługę klienta.
  2. Zarządzanie wydajnością - narzędzia, które pozwalają na ocenę wydajności pracowników i wdrożenie działań naprawczych, aby zwiększyć ich produktywność.
  3. Zarządzanie szkoleniami - planowanie i wdrażanie szkoleń i szkoleń doskonalących dla pracowników contact center, które pozwalają na rozwijanie umiejętności i wiedzy.
  4. Optymalizacja jakości - narzędzia i procesy, które pozwalają na monitorowanie i ocenę jakości obsługi klienta, a także wprowadzenie działań naprawczych, aby poprawić jakość obsługi.
  5. Analiza danych - narzędzia analityczne pozwalające na zbieranie i analizowanie danych związanych z pracą pracowników contact center, aby uzyskać informacje na temat efektywności pracy i identyfikować obszary wymagające poprawy.

Wdrożenie Workforce Optimisation w call center pozwala na zwiększenie wydajności pracy pracowników, poprawę jakości obsługi klienta, zmniejszenie kosztów i zwiększenie lojalności klientów. Narzędzia i technologie wykorzystywane w ramach Workforce Optimisation pozwalają na zoptymalizowanie procesów i wykorzystanie w pełni potencjału zasobów ludzkich, co wpływa na zwiększenie efektywności całego contact center.

Novem realizuje kampanię dla Play

Firma Novem wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu partnerskiego Play. Celem jest pozyskanie przez operatora nowych klientów za pośrednictwem działań reklamowych w internecie, rozliczanych w modelu „tylko za efekt”.

Play tylko za efekt

Novem odpowiada za kompleksowe zrealizowanie programu wsparcia sprzedaży telefonów komórkowych i usług mobilnego Internetu oraz pozyskanie nowych abonentów dla operatora sieci Play. Spółka opracowała strategię komunikacji interaktywnej, wykonała kreacje oraz realizuje kampanię w sieci. Działania rozpoczęły się w październiku i będą prowadzone przez 12 miesięcy.

„Chcemy docierać z naszą ofertą do wszystkich potencjalnych klientów. Darmowe rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi w Play, wybór nowoczesnych smartfonów – to argumenty które świetnie się prezentuje w internecie. Liczymy, że współpraca z Novem sprawi, że bardzo wielu internautów dowie się o zaletach oferty i zdecyduje się zostać naszymi klientami” – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu Play.

Kampania prowadzona jest w oparciu o reklamę efektywnościową oraz nowoczesne narzędzia marketingu internetowego. Novem zajmuje się też doradztwem w zakresie obsługi call center[1] operatora oraz sklepu internetowego – e-shop. Do tego celu firma stworzyła specjalnie dedykowane narzędzia, m.in. nowoczesną porównywarkę cenową.

„Play postawił na reklamę w sieci. Dzięki możliwości stworzenia kompleksowej strategii działań reklamowych w internecie, możemy w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje reklama efektywnościowa. Nasz program sprzedażowy stworzony na potrzeby kampanii Play został zbudowany w oparciu o najnowsze narzędzia marketingowe, służące do skutecznego pozyskiwania nowych klientów za pośrednictwem internetu” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.

Play jest kolejną firmą, która powierza Novem pełną realizację strategii kampanii w internecie, kreacji i realizacji programu pozyskiwania klientów oraz wsparcia sprzedaży za pośrednictwem reklamy efektywnościowej. Spółka zrobiła już podobne projekty m.in. dla Aviva, BZ WBK, Learning Systems Poland. Novem oferuje swoim klientom wszechstronną obsługę w zakresie działań reklamowych w sieci, bazując na nowoczesnych narzędziach używanych w performance marketingu.

źrodło: Novem

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

ChatGPT w e-commerce

Moment pojawienia się ChatuGPT jest przełomowy. Wiele osób uważa, że AI zastąpi niebawem specjalistów m.in. copywriterów i twórców contentu. Jednak czy wykorzystanie treści z ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem? - Należy pamiętać, że jest to narzędzie, którego algorytmy bazują również na web scrapingu, a co za tym idzie – efekty jego pracy mogą być plagiatem.
Czytaj więcej

To ja, Twój asystent głosowy. Oto czym Cię wkrótce zaskoczę…

Asystenci głosowi w zaskakującym tempie zyskują na popularności. Jak wskazują statystyki, w samej Wielkiej Brytanii z inteligentnych rozwiązań głosowych korzystało w ubiegłym roku prawie 10 milionów osób. Technologia małymi krokami zdobywa także zaufanie polskich użytkowników. W ślad za zainteresowaniem konsumentów idą wysiłki firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. Czym asystenci głosowi zaskoczą nas w najbliższej przyszłości?