NextiraOne sponsorem głównym Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour

Sponsorowane przez NextiraOne spotkania dla decydentów IT odbędą się w siedmiu europejskich miastach

NextiraOne, wiodący europejski ekspert w zakresie usług komunikacyjnych jest sponsorem głównym Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour 2010. Spotkania cyklu odbędą się w największych miastach Europy, m.in. Pradze, Mediolanie, Madrycie, Kilonii, Brukseli, Bath i Utrechcie.

Imprezy w ramach tegorocznego Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour zorganizowane zostaną w październiku i listopadzie w 19 miastach całego świata. Do udziału zaproszonych zostało ponad 5 000 dyrektorów zarządzających i decydentów IT.

Celem wydarzenia jest zaprezentowanie klientom i partnerom najnowszych osiągnięć technologii Alcatel-Lucent wraz z ich demonstracją i warsztatami. Prezentacje koncentrować się będą na rozwiązaniach z obszaru otwartej infrastruktury, przedsiębiorstwa mobilnego, transformacji back-office, komunikacji dla platform społecznościowych oraz komunikacji wideo. NextiraOne zorganizuje także specjalne sesje poświęcone konkretnym rozwiązaniom biznesowym.

Komentując cykl spotkań Christophe Siraudeau, Dyrektor Strategic Alliances w NextiraOne powiedział: “Alcatel-Lucent jest dla NextiraOne ważnym partnerem strategicznym, dlatego cieszymy się z możliwości wsparcia cyklu europejskich spotkań – tym bardziej, że w ich trakcie nasi klienci będą mieli okazję zapoznać się z wieloma innowacjami technologicznymi.”

NextiraOne jest największym europejskim partnerem biznesowym firmy Alcatel-Lucent i jedynym certyfikowanym partnerem globalnym legitymującym się liczbą ponad 2 000 certyfikacji w Europie. Grupa NextiraOne posiada specjalizacje w obszarach Network Infrastructure, Unified Communications[1] oraz Contact Center[2]. Firma blisko współpracuje także z Alcatel-Lucent nad dostarczaniem rozwiązań szytych na miarę. W roku 2009 NextiraOne była pierwszą firmą uhonorowaną przez firmę Alcatel-Lucent statusem Global Business Partner.

Słownik
1. Unified Communications. (inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *