Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Contact Center mobilnie

Contact Center[1] wprowadziło do oferty kompleksowe rozwiązania w zakresie komunikacji mobilnej, które służą budowaniu lojalności i wspieraniu sprzedaży.

„Dzięki nowym rozwiązaniom Contact Center może zapewnić swoim klientom bezpośredni kontakt z odbiorcą końcowym w dogodnej dla niego chwili. Ponadto narzędzia mobilne gwarantują personalizowanie przekazu, komunikację niezależną od miejsca i czasu oraz pomiar rezultatów” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.

Usługi mobilne umożliwiają różnorodne formy dotarcia do klientów końcowych. Są wśród nich: konkursy, loterie, m-kupony, elementy promujące sprzedaż, budujące świadomość i lojalność klientów. Wykorzystując narzędzia mobilne firmy mogą pozyskiwać nowych klientów poprzez zwiększenie efektywności dotarcia i budowanie lojalności, a także generować dodatkowe przychody i wzmacniać swój wizerunek.

Poza standardowymi usługami marketingu mobilnego Contact Center oferuje nowości, takie jak SMS MT – subskrypcje SMS obciążające opłatą odbiorcę oraz WAP Premium – dokonywanie płatności za pośrednictwem strony WAP.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Co czwarty internauta w Polsce korzysta z asystenta głosowego

Połowa konsumentów online na całym świecie korzysta z asystentów głosowych, to o 8 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z globalnego badania przeprowadzonego przez Accenture wśród 22,5 tys. internautów z 21 krajów. W Polsce ten odsetek jest o blisko połowę niższy, ale również systematycznie rośnie. Eksperci są zgodni, że asystenci głosowi to jedna z najszybciej przyswajanych przez konsumentów technologii w historii z rekordowo wysokimi wskaźnikami satysfakcji sięgającymi ponad 90 proc.
Czytaj więcej

Nowość video od Polycom

Polycom poinformował, że pakiet Polycom RealPresence CloudAXIS, rozwiązanie które umożliwia korzystanie z bezpiecznej, korporacyjnej współpracy wideo użytkownikom przeglądarek…
Czytaj więcej

Chmura napędza sprzedaż serwerów

Według najnowszych danych firmy analitycznej IDC, światowe przychody rynku serwerów w IV kwartale 2018 roku wzrosły o 12,6 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim. W sumie wyniosły one 23,6 miliarda dolarów.