Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

6,5 tys. zł dla agencji za telemarketera

Od grudnia w Gdańsku ruszy pilotażowy program aktywizacji bezrobotnych przez prywatną agencję zatrudnienia.

Agencja zatrudnienia Randstad będzie aktywizowała 300 bezrobotnych z Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku. To właśnie ona wygrała przetarg ogłoszony przez dyrektora tego urzędu. 21 października dyrektor podpisze z tą firmą umowę. Do końca listopada urzędnicy wyselekcjonują 300 bezrobotnych, w większości tzw. trudnych. Będą to osoby, które ukończyły 50 lat, kobiety powracające na rynek pracy po urodzenia dziecka, młode osoby bez doświadczenia zawodowego i długotrwale bezrobotni.

– Od grudnia Randstad może rozpocząć aktywizację bezrobotnych – mówi Roland Budnik, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku.

Zdaniem Joanny Brzyskiej, menedżera regionu z Randstad, agencja będzie chciała doprowadzić do zatrudnienia bezrobotnych tam, gdzie trudno jej znaleźć chętnych niebędących bezrobotnymi. Bezrobotni mogliby pracować np. w działach contact center[1].

– Liczymy, że będzie to możliwe dzięki naszej bardzo dobrej znajomości potrzeb kadrowych pracodawców – mówi Joanna Brzyska. Podkreśla, że doradcy w jej firmie będą także szkolili bezrobotnych jak pisać CV, czy zaprezentować się w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Randstad za doprowadzenie do zatrudnienia jednego bezrobotnego przez rok może otrzymać maksymalnie 6,5 tys. zł.

– Będziemy rozliczali się z agencją kwartalnie, otrzyma ona pieniądze za każdy dzień pracy bezrobotnego – mówi Roland Budnik.

Podkreśla, że zgodnie z przyjętymi założeniami w programie agencja powinna zaktywizować co najmniej połowę bezrobotnych, czyli minimum 150 osób. Taki sam wskaźnik efektywności obowiązuje powiatowy urząd pracy, który w ramach tego samego programu pilotażowego, w którym bierze udział Randstad, będzie aktywizował 300 bezrobotnych, którzy zostaną objęci indywidualnymi programami w urzędach pracy, a 300 będzie traktowanych przez urzędy tak jak obecnie.

Zachęty finansowe dla agencji do zatrudniania bezrobotnych istnieją już od 1 lutego 2009 roku. Mogą one otrzymać z Funduszu Pracy do 150 proc. przeciętnego wynagrodzenia (obecnie 4,7 tys. zł) za doprowadzenie do zatrudnienia każdego bezrobotnego znajdującego się w szczególnej sytuacji na rynku pracy. Dotyczy to m.in. osób długotrwale bezrobotnych czy bez kwalifikacji. Musi on pracować w pełnym wymiarze czasu pracy przez co najmniej rok.

Źródło: Gazeta Prawna/red.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Trendy technologiczne na 2019 rok

Zgodnie z przewidywaniami, rok 2018 upłynął pod znakiem większej gotowości do wykorzystania bogactwa danych w ramach organizacji. Optymalizacja i zarządzanie środowiskami multicloud stanowiły priorytet dla wielu przedsiębiorstw, podobnie jak potrzeba umieszczenia cyberbezpieczeństwa w centrum strategii biznesowej. Oba te trendy pozostaną aktualne w roku 2019.
Czytaj więcej

Marketing zapomniał o smart shopperach. Ci zaś domagają się lepiej zorganizowanej komunikacji

Jak wynika z raportu, sporządzonego przez specjalistów z aplikacji mobilnej Qpony, smart shopperzy stanowią aż 89 procent polskich konsumentów. Jednak wciąż są źle definiowani. W związku z tym, marketerzy popełniają szereg błędów. Przede wszystkim pomijają kanały komunikacji, z których korzystają tego typu klienci.