Netia zarobi na Spisie Powszechnym

Operator wygrał przetarg i otrzymał zamówienie na świadczenie usług telefonicznych dla Głównego Urzędu Statystycznego. GUS rozstrzygnął na korzyść Netii (miała jednego rywala) przetarg na świadczenie usług telefonicznych na potrzeby przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego w 2010 r.

W ramach zamówienia operator musi zapewnić klientowi, na potrzeby funkcjonowania systemu Call Center[1], stały dostęp do usług telekomunikacyjnych w publicznej sieci telefonicznej dla połączeń wychodzących i przychodzących z wykorzystaniem traktów cyfrowych ISDN PRA (30B+D). Uruchomi również dla klienta ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności ze wskaźnikiem 0-800.

GUS spodziewa się, że w okresie obowiązywania umowy łączny czas połączeń wychodzących realizowanych na terenie kraju w sieci telefonii stacjonarnej wyniesie ok. 2,52 mln minut. W przypadku rozmów wychodzących realizowanych na terenie kraju w sieci telefonii komórkowej będzie to ok. 1,17 mln minut. Czas połączeń przychodzących, krajowych na numer 0-800 sięgnie ok. 0,63 mln minut. Za świadczone na rzecz GUS usługi Netia zainkasuje 0,45 mln zł.

rpkom.pl

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *