Connect with us

Nowa jakość w zakresie generowania i obsługi leadów

AKTUALNOŚCI

Nowa jakość w zakresie generowania i obsługi leadów

Cube Group i Call One nawiązały strategiczną współpracę w zakresie kompleksowej obsługi klienta w kanale direct marketing. Kooperacja firm wnosi również zupełnie nową jakość w zakresie lead scoring’u.

Celem współpracy jest dostarczenie zintegrowanego i kompleksowego rozwiązania dla wszystkich klientów, którzy traktują Internet jako główny kanał sprzedaży lub generowania leadów. Cube Group specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych rozliczanych za efekt. Dołączenie kompetencji Call One, zajmującej się usługami call center, przekłada się na lepszą weryfikację i hierarchizację leadów oraz na szybkie „domykanie” sprzedaży. Działania te skutkują wyższymi współczynnikami konwersji oraz wyższym zwrotem z inwestycji.

Źródło: media2.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE