Connect with us

Pierwsze miejsce dla infolinii Alior Banku

OBSŁUGA KLIENTA

Pierwsze miejsce dla infolinii Alior Banku

Alior Bank zajął pierwsze miejsce w badaniu jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez pocztę email. Badanie zostało przeprowadzone przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło 11 banków.

Celem badania był pomiar najważniejszych aspektów funkcjonowania infolinii bankowych oraz zbadanie różnic pomiędzy bankami w zakresie jakości i ilości informacji możliwych do uzyskania przez kanał telefoniczny oraz pocztę email. Alior Bank zwyciężył w rankingu ogólnym wyprzedzając m.in. ING Bank Śląski, BZ WBK, Pekao S.A., PKO BP oraz mBank.

Jakość obsługi Infolinii była oceniana zarówno w zakresie technicznym jak i obsługi świadczonej przez Konsultantów. W skład pierwszej grupy kryteriów weszły m.in. jakość połączenia, szybkość odebrania rozmowy, przyjazność Automatycznego Serwisu Obsługi. Druga grupa wskaźników objęła weryfikację: wiedzy produktowej i ogólnej na temat oferty banku oraz uprzejmość, zaangażowanie i profesjonalizm Konsultantów. Alior Bank znalazł się w grupie czterech banków, których infolinia została oceniona najwyżej.

W przypadku oceny kontaktu mailowego z klientem Alior Bank znalazł się na pierwszym miejscu we wszystkich badanych wymiarach obsługi takich jak: czas oczekiwania na odpowiedź, uprzejmość, wiedza ogólna i produktowa.

Badanie zostało przeprowadzone techniką Mystery Caller przy pomocy audytorów ARC Rynek i Opinia w dniach 25 maja – 14 czerwca 2010. Przeprowadzono łącznie 1760 audytów.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Od lutego 2019 także wydawca pierwszego informacyjnego serwisu o sztucznej inteligencji – AIworld.pl. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

Skomentuj

POPULARNE

To Top