Nuance Communications umacnia swą pozycję na polskim rynku

Nuance Communications, Inc. utworzyła jednostkę organizacyjną dedykowaną obsłudze regionu Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polski. Firma jest globalnym liderem rozwiązań opartych o opatentowaną technologię rozpoznawania mowy (NLU – natural language understanding, ASR – automatic speech recognition), technologii biometrii głosowej oraz syntezy głosu (TTS – text to speech).

O popularności technologii Nuance najlepiej świadczą liczby. Ponad 70 procent firm z listy Fortune 100 używa rozwiązań Nunance. Zastosowane u klientów rozwiązania firmy automatyzują ponad 8 miliardów kontaktów telefonicznych rocznie. Firma wdrożyła ponad 3 tysiące rozwiązań NLU/ASR z zakresu obsługi klienta. Rozwiązania NLU/ASR firmy Nuance Communications są dostępne aż w 54 wersjach językowych, co stanowi największą liczbę obsługiwanych języków z całego świata. Firma przygotowała nową wersję TTS z udoskonalonym tzw. „modelem akustycznym” dla języka polskiego, co dodatkowo zwiększyło skuteczność rozpoznawania mowy w tym języku. Żaden z konkurencyjnych dostawców nie może równać się z tą liczbą, ani[3] z tak dużą skutecznością rozpoznawania mowy.

„Polska stanowi dla nas perspektywiczny, chociaż na razie rozwijający się rynek. Chcemy nie tylko promować wykorzystanie technologii rozpoznawania mowy, ale także w większym stopniu wspomagać lokalnych partnerów poprzez dostarczanie wiedzy i bliską współpracę. Będzie to możliwe dzięki stworzeniu dedykowanego zespołu, z ogromnym doświadczeniem zarówno w samej technologii, jak i usługach call center[1], który będzie tutaj w Polsce wspierał wdrożenia u klientów. – mówi Peter Martis Dyrektor Regionu CEE w Nuance Communications. „Proponujemy klientom nową jakość w usługach bazujących na technologiach rozpoznawania i rozumienia mowy. To w efekcie nie tylko lepsza obsługa klienta, ale także wymierna oszczędność czasu, pieniędzy i nerwów” – dodaje Peter Martis.

Na niedawno zakończonej prestiżowej konferencji zorganizowanej w Warszawie przez Radę Bankowości Elektronicznej Związku Banków Polskich, Nuance zaprezentowała swoje nowatorskie rozwiązania. Największe zainteresowanie wzbudził pokaz technologii pozwalającej na bezpieczną i wygodną identyfikację klientów usług finansowych, dzięki biometrycznej weryfikacji głosowej. Klienci dopytywali też o możliwości wykorzystania w telefonicznym kontakcie z klientami (IVR[2]) automatycznego rozpoznawania mowy i reagowania systemu obsługowego adekwatnie do znaczenia wypowiedzi. Rozwiązanie przynosi konkretne korzyści i oszczędności dla biznesu. System wydajnie obsługuje rutynowe zapytania, a pracownicy mogą zajmować się bardziej złożonymi oczekiwaniami klientów, dzięki czemu otrzymują oni pożądane informacje szybciej, a ich satysfakcja z obsługi poprawia się. Implementacja takich rozwiązań w call center stanowi przełom w stosowanych dotychczas tradycyjnych, nieelastycznych rozwiązaniach IVR.

Wśród produktów Nuance Communications opartych o technologię rozpoznawania mowy popularnością cieszą się także nowatorskie rozwiązania dla telefonów komórkowych (np. wyszukiwanie głosowe, dyktowanie maili, głosowe wybieranie numeru, etc.), samochodowych systemów nawigacyjnych czy niezwykle pomocnej w codziennej pracy aplikacji do automatycznego zapisu dyktowanego tekstu.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
3. ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego.
Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy