MCI zaangażuje się w pięć spółek Internet Group

MCI, Internet Group i Ryszard Wojciechowski podpisały umowę, która określa warunki oraz główne postanowienia dotyczące pośredniego zaangażowania MCI w pięć spółek zależnych Internet Group: Call Center[1] Poland, Call Connect, Contact Point, Webtel i Communication One Consulting – poinformował Internet Group w komunikacie.

“Inwestycja odbędzie się za pośrednictwem spółki celowej, która zostanie utworzona przez MCI Private Venture FIZ MCI Euro Ventures 1.0 oraz Internet Group. Spółka celowa przejmie od emitenta 100 proc. udziałów wszystkich wyżej wymienionych spółek zależnych oraz istotną część zobowiązań Internet Group wobec BRE Bank” – napisano w komunikacie.

Warunkiem realizacji transakcji jest wyrażenie zgody przez BRE Bank na kompleksową restrukturyzację finansową Internet Group.

Do momentu podjęcia tej decyzji przez BRE Bank MCI Private Venture FIZ MCI Euro Ventures 1.0 będzie posiadał wyłączność negocjacyjną.

Źródło: WP.pl – gsu/ asa[2]/ (PAP)

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. asa. Inaczej Average Speed Answer – jedna z miar SL, średni czas odbierania połączeń. Wartość wyrażana w sekundach, liczona…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Voice Contact Center wspiera obsługę klientów BIK

Spółka z Grupy OEX rozpoczęła realizację projektu dla Biura Informacji Kredytowej, największej w Polsce organizacji gromadzącej i udostępniającej dane dotyczące kredytów. W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za wsparcie obsługi telefonicznego kanału kontaktu dla klientów detalicznych BIK.