Lista 25 najlepszych osobistości Polskiego outsourcingu

Gazeta Finansowa opublikowała listę 25 najlepszych osobistości polskiego outsourcingu.

  1. Andrzej Bendig-Wielowiejski – prezes zarządu Unizeto Technologies SA,
  2. Jarosław Kroc – prezes zarządu Accenture
  3. Adam Cebula – prezes zarządu Az soft,
  4. Radosław Frańczak – prezes zarządu SID GROUP
  5. Artur Wojtaszek – prezes zarządu Cursor
  6. Zbigniew Biały – prezes zarządu Contact Center[1] Sp. z o. o.
  7. Piotr Macieja – dyrektor zarządzający PayrollCenter należącej do UCMS Group EMEA
  8. Wojciech Kowalczyk – prezes zarządu Vattax Sp. z o. o. oraz Vattax Personel Sp z o. o.
  9. Łukasz Gajewski – prezes zarządu i twórca Target BPO, od 2009 roku prezes fundacji Instytut Outsourcingu
  10. Marek Kobielski – prezes zarządu NextriaOne, wiceprezydent NextriaOne na Europę Centralną
  11. Wojciech Bieńkowski – prezes zarządu Arteria
  12. Arnold Nowak – prezes zarządu Itelligence, odpowiedzialny za przygotowanie strategii sprzedaży usług outsourcingowych dla Polski
  13. Mariusz Ciepły – prezes zarządu i współzałożyciel LIVECHAT Software SA
  14. Monika Szczerbak – prezes zarządu firmy konsultingowejSOL Financial Services
  15. Konrad Rochalski – prezes zarządu ArchiDoc
  16. Wiktor Doktór – Dyrektor Zarzadząjacy SouthWestern BPS Poland
  17. Marcin Pankau – dyrektor zarządzający i członek zarządu Holicon Sp. z o. o.
  18. Bartłomiej Buszczak – prezes zarządu BCC od 2008r.
  19. Janusz Jankowiak – dyrektor generalny Arvato cervices Polska
  20. Liliane Preuβer – partner w kancelarii Rödl & Partner, kieruje projektami w zakresie outsourcingu finansowo – księgowego
  21. Grzegorz Dzik – prezes zarządu, współzałożyciel oraz główny akcjonariusz Impel S.A.
  22. Jan Załęcki – prezes zarządu oraz założyciel PCM, współzałożyciel Związku Firm MB przy PKPP
  23. Radosław Osmólski – prezes zarządu FPA Group
  24. Dariusz Rochman – prezes zarządu Work Service S.A.
  25. Krystyna Backiel – prezes zarządu Olimp Purchasing Management, członek Rad Nadzorczych Spółek SP i Konwentu Loży Warszawkiej BCC
Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *