Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

NextiraOne dla Exatela z platformą SuperCore

EXATEL S.A. podpisał umowę z firmą NextiraOne na modernizację sieci szkieletowej IP MPLS. Przedmiotem porozumienia jest stworzenie nowoczesnej platformy SuperCore, na którą zostaną zmigrowane wszystkie usługi oferowane przez EXATEL, obecnie świadczone na sieci szkieletowej IP MPLS. Na terenie Polski zostaną uruchomione łącza o przepustowości 40 Gb/s oraz do Frankfurtu o przepustowości 10Gb/s, z wykorzystaniem rozwiązań firmy Cisco.

Nowoczesna sieć EXATEL wyposażona zostanie w wysoko wydajne routery zintegrowane łączami w technologii IPoDWDM o przepływności 40 Gb/s. Dodatkowo, uruchomiony zostanie również nowoczesny sposób zarządzania oparty o środowisko wirtualne z wykorzystaniem oprogramowania firmy EMC wraz z systemem proaktywnym.

Wdrażanie umowy rozpocznie się lipcu br. i zakończy po upływie 7 miesięcy. Jej wartość wynosi około 19 mln zł.

Technologia IPoDWDM to nowoczesne rozwiązanie, które umożliwia wzrost przepustowości DWDM (4x), obniża zużycie miejsca i energii, eliminuje punkty awaryjne, ułatwia zarządzanie siecią i konsoliduje infrastrukturę.

Realizacja umowy pozwoli zwiększyć obecny potencjał Spółki i zapewni świadczenie jeszcze bardziej zaawansowanych usług teleinformatycznych na najwyższym europejskim poziomie, a jednocześnie umocni pozycję EXATEL na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. Obecnie na świecie wdrożenia sieci o przepustowości 10-40Gb/s nie przekroczyły 5%.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Przedświąteczny marketing mobilny – porady dla biznesu

Przedświąteczna gorączka zakupów właśnie osiąga apogeum. Trudno znaleźć branżę, która w tym okresie nie będzie próbowała znacznie zwiększyć sprzedaży. Jak więc w zalewie wszechobecnych przedświątecznych reklam, rabatów i specjalnych ofert przebić się ze swoim komunikatem?