Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

ING Bank Śląski wiceliderem rankingu jakości obsługi klienta

ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w badaniu jakości obsługi klienta w kontakcie przez infolinie banków oraz e-mail. Badanie zostało przeprowadzone przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło 11 banków.

ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w badaniu jakości obsługi klienta w kontakcie przez infolinie banków oraz e-mail. Badanie zostało przeprowadzone przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło 11 banków.

ING Bank Śląski został wiceliderem klasyfikacji łącznej, oceniającej zarówno kontakt telefoniczny jak i e-mailowy. Bank wyprzedził m.in. BZ WBK, Pekao S.A., PKO BP, Citibank, Millenium oraz mBank. Zwycięzcą klasyfikacji został Alior Bank.

ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w audycie telefonicznym, w którym ocenie poddano infolinię (m.in. dostępność, czas oczekiwania, jakość połączenia) oraz pracę konsultantów (m.in. zaangażowanie, wiedza o produktach). Z badania wynika, że konsultanci telefoniczni ING oraz BZ WBK (pierwsze miejsce w audycie telefonicznym) są najbardziej uprzejmi, udzielają najbardziej wyczerpujących informacji produktowych, generują najwyższe ogólne oceny rozmowy oraz najmniej wskazań na trudności podczas kontaktu telefonicznego. ING Bank Śląski znalazł się także w ścisłej czołówce pod względem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz w klasyfikacji oceniającej kontakt e-mailowy / przez formularz internetowy (drugie miejsce w rankingu).

Badanie zostało przeprowadzone techniką Mystery Caller przy pomocy audytorów ARC Rynek i Opinia w dniach 25 maja – 14 czerwca 2010. Przeprowadzono łącznie 1760 audytów.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy