Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Bank Nordea udostępnił nowy kanał komunikacji z klientami

Internauci mogą bezpłatnie kontaktować się z konsultantami infolinii Banku Nordea, używając komunikatora Skype. Kliknięcie w ikonkę zamieszczoną na stronie internetowej umożliwia bezpłatne połączenie przez komunikator internetowy bezpośrednio z konsultantem.

Z ułatwionego kontaktu z konsultantami infolinii Banku Nordea mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i firmy. Do rozmowy z konsultantem wystarczy jedynie komputer z zainstalowanym darmowym komunikatorem i dostępem do internetu oraz zestaw słuchawkowy. Uzyskanie połączenia z infolinią banku jest możliwe wprost sprzed ekranu komputera, bez sięgania po telefon i wybierania numeru. Przez Skype można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące całego wachlarza usług finansowych, a także złożyć wniosek o założenie konta, czy złożyć dyspozycję wykonania przelewu lub założenia lokaty.

– Coraz więcej klientów zapoznaje się z naszą ofertą przez strony internetowe. Umożliwiamy im natychmiastowy kontakt z doradcą, by mogli przedyskutować szczegóły oferty. Bezpłatny kontakt przez Skype z Infolinią Banku zapewnia niezbędną wygodę i szybkość w kontaktach z bankiem – wyjaśnia Aleksandra Śliwińska, Dyrektor Oddziału Internetowego i Call Center[1] w Nordea Bank Polska.

Wprowadzony przez Nordea Bank Polska nowy kanał komunikacji z klientami opiera się na telefonii internetowej VoIP[2] do połączeń głosowych on-line. Takie rozwiązanie umożliwia w przyszłości dodanie kolejnych usług dostępnych bezpośrednio przez sieć.

Z kontaktu przez Skype internauci mogą korzystać w godzinach pracy infolinii banku – tj. 24 godziny na dobę przez 5 dni w tygodniu: od poniedziałku od godziny 6:00 do soboty do godziny 6:00, oraz dodatkowo w soboty w godzinach 9:00-17:00.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Spada jakość obsługi klienta w USA. Czy Polska powtórzy scenariusz?

Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Forester Research trend stawiający na pierwszym miejscu doświadczenia klienta w Stanach Zjednoczonych, powoli zaczął się cofać. W ostatnim czasie ponad 20 proc. firm w tym kraju odnotowało spadek poziomu odczuwanej satysfakcji przez klientów, w stosunku do wzrostu, jaki miał miejsce jeszcze rok temu.