Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Arteria wykona usługi outsourcingowe dla PZU i Netii

Arteria pozyskała kontrakty na outsourcing usług dla ubezpieczyciela PZU i telekomunikacyjnej Netii. Po II kwartale chce opublikować prognozy finansowe, które mają być wyższe od wyników osiągniętych w ubiegłym roku, szczególnie na poziomie zysków. Firma rozmawia również w sprawie kolejnych akwizycji, wynika z wypowiedzi prezesa Arterii Wojciecha Bieńkowskiego dla agencji ISB.

“Nowe kontrakty z PZU i Netią na outsourcing usług, dla nas są marżowe, a kontrahentom obniżają koszty. Są to długoterminowe kontrakty, które narastająco będą umowami znaczącymi. Ponadto zakończyliśmy restrukturyzację, która sprawiła, że grupa jest przejrzysta i w efekcie chcemy przedstawić prognozy na cały 2010 rok” – powiedział ISB Bieńkowski.

Z jego słów wynika, że spółka oczekuje lepszych wyników w 2010 roku, w porównaniu z 2009, zwłaszcza na poziomie zysków i marż.

“Bardzo nam na tym zależy. Marże to nasz priorytet. Szczególnie nasze call center[1] generuje naprawdę wysoką marżę, a po zmianach w Rigall i renegocjacji umów wracamy do zysków ze sprzedaży usług finansowych. W przyszłości będzie to jeden z naszych priorytetów rozwoju, a dodatkowo planujemy wprowadzenie nowych usług outsourcingowych, czyli księgowość dla małych i średnich firm” – dodał prezes Arterii.

Zaznaczył, też że w ramach finansowania działalności, może sprzedawać udziały w spółkach z grupy, wprowadzając w ten sposób partnerów z mocną pozycją w danej branży.

“Ponadto prowadzimy negocjacje w sprawie przejęcia firm z branży outsourcingowej, jednak są one na wstępnym etapie” – zaznaczył prezes giełdowej spółki.

Źródło: Agencja ISB

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Prezes Macrologic została “Kobietą Charyzmatyczną 2017”

Barbara Skrzecz-Mozdyniewicz, pełniąca od 5 lat funkcję prezesa giełdowej spółki IT Macrologic SA, została doceniona za zasługi w dziedzinie przedsiębiorczości w konkursie organizowanym przez magazyn WHY Story. Tytuł „Kobieta Charyzmatyczna 2017” został przyznany kobietom, które mają niebagatelny wpływ na kształt środowiska biznesowego i społecznego w kraju.
Czytaj więcej

OEX w barterze

Grupa Outsourcing Experts wdrożyła model biznesowy oparty na wzajemnym świadczeniu usług outsourcingowych z firmami Business Support Solution (BSS)…