Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Paweł Wągrodzki dyrektorem w Call One

Do zespołu Call One – spółki świadczącej usługi call center[1] wchodzącej w skład grupy kapitałowej ArchiDoc – dołączył Paweł Wągrodzki. Wzmocni on zespół odpowiedzialny za rozwój firmy, koncentrując się przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych klientów dla Call One.

– Call One jest firmą, którą budujemy i rozwijamy w oparciu o wiedzę i doświadczenie ludzi związanych z sektorem call center od kilkunastu lat. Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył tak doświadczony w branży specjalista. Jestem pewien, że dzięki kompetentnemu i pełnemu pasji zespołowi uda nam się zrealizować założone plany rozwoju spółki Call One, umacniając tym samym jej pozycję na rynku – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu Call One.

 

Paweł Wągrodzki posiada trzynastoletnie doświadczenie zawodowe w branży call center. W swojej karierze związany był z firmami Holicon Sp. z o.o., Contact Point oraz Call Center Poland, gdzie odpowiadał za planowanie strategii rozwoju spółek, realizowanie planów new business-owych oraz marketing.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy