Do zespołu Call One – spółki świadczącej usługi call center[1] wchodzącej w skład grupy kapitałowej ArchiDoc – dołączył Paweł Wągrodzki. Wzmocni on zespół odpowiedzialny za rozwój firmy, koncentrując się przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych klientów dla Call One.
– Call One jest firmą, którą budujemy i rozwijamy w oparciu o wiedzę i doświadczenie ludzi związanych z sektorem call center od kilkunastu lat. Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył tak doświadczony w branży specjalista. Jestem pewien, że dzięki kompetentnemu i pełnemu pasji zespołowi uda nam się zrealizować założone plany rozwoju spółki Call One, umacniając tym samym jej pozycję na rynku – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu Call One.
Paweł Wągrodzki posiada trzynastoletnie doświadczenie zawodowe w branży call center. W swojej karierze związany był z firmami Holicon Sp. z o.o., Contact Point oraz Call Center Poland, gdzie odpowiadał za planowanie strategii rozwoju spółek, realizowanie planów new business-owych oraz marketing.