Call Center Poland wyróżniona w Golden Arrow

Po raz czwarty w pięcioletniej historii konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow – Call Center[1] Poland (Internet Group) została wyróżniona. Na Gali, która odbyła się w piątek 25 czerwca, wyróżnienie w kategorii Telemarketing[2] otrzymał projekt pod nazwą „Danone – zapraszamy do rozmowy” .

Wyróżniony projekt to kompleksowe zarządzanie relacjami z konsumentami Danone z wykorzystaniem kanałów bezpośredniej komunikacji z konsumentem: infolinii, strony www i poczty tradycyjnej.

 

„ Z Call Center Poland współpracujemy od 1999 roku. Przed naszym partnerem stawiamy wysokie wymagania co do jakości obsługi naszych klientów. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy: z prowadzonych przez nas badań wynika, ze aż 98,75 % konsumentów ocenia rozmowy na infolinii Danone dobrze i bardzo dobrze.”- powiedziała Krystyna Skorut, Specjalista ds. komunikacji z konsumentami Danone.To już 7. wyróżnienie w tym konkursie dla Call Center Poland, wcześniej firma otrzymała nagrody za projekty prowadzone dla Volvo, Mortgage Hut UK, Neste, Chevrolet, Dr Josef Raabe i MTU.

 

CCP jest najbardziej utytułowaną firmą na polskim rynku usług call center. Pierwsze nagrody w konkursie „Złota Strzała” otrzymała już w 1997 roku w kategorii Telemarketing za akcję Marlboro Adventure Team 97, oraz w kategorii Innowacje za obsługę infolinii dla firmy Johnson & Johnson.

 

Konkurs Golden Arrow powstał w 2007 roku z połączenia konkursów Złota Strzała i Boomerang. Jest organizowany przez VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. Total 0 Shares Share 0 Tweet…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *