Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call Center Poland wyróżniona w Golden Arrow

Po raz czwarty w pięcioletniej historii konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow – Call Center[1] Poland (Internet Group) została wyróżniona. Na Gali, która odbyła się w piątek 25 czerwca, wyróżnienie w kategorii Telemarketing[2] otrzymał projekt pod nazwą „Danone – zapraszamy do rozmowy” .

Wyróżniony projekt to kompleksowe zarządzanie relacjami z konsumentami Danone z wykorzystaniem kanałów bezpośredniej komunikacji z konsumentem: infolinii, strony www i poczty tradycyjnej.

 

„ Z Call Center Poland współpracujemy od 1999 roku. Przed naszym partnerem stawiamy wysokie wymagania co do jakości obsługi naszych klientów. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy: z prowadzonych przez nas badań wynika, ze aż 98,75 % konsumentów ocenia rozmowy na infolinii Danone dobrze i bardzo dobrze.”- powiedziała Krystyna Skorut, Specjalista ds. komunikacji z konsumentami Danone.To już 7. wyróżnienie w tym konkursie dla Call Center Poland, wcześniej firma otrzymała nagrody za projekty prowadzone dla Volvo, Mortgage Hut UK, Neste, Chevrolet, Dr Josef Raabe i MTU.

 

CCP jest najbardziej utytułowaną firmą na polskim rynku usług call center. Pierwsze nagrody w konkursie „Złota Strzała” otrzymała już w 1997 roku w kategorii Telemarketing za akcję Marlboro Adventure Team 97, oraz w kategorii Innowacje za obsługę infolinii dla firmy Johnson & Johnson.

 

Konkurs Golden Arrow powstał w 2007 roku z połączenia konkursów Złota Strzała i Boomerang. Jest organizowany przez VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Kamil Bargiel, CEO SentiOne
Czytaj więcej

SentiOne zwiększyło przychody o 70 proc.

Polskie spółki coraz odważniej ruszają na podbój świata. SentiOne to startup stworzony 10 lat temu w garażu przez trzech kolegów ze studiów. Firma zajmuje się monitoringiem Internetu i mediów społecznościowych oraz automatyzacją obsługi klienta opartej o metody sztucznej inteligencji.