W 2009 roku Call Center[1] Poland zrealizowała metodą CATI badania 223 009 osób, co stanowi 82% wzrost w stosunku do roku 2008. Pod względem liczby przebadanych osób Call Center Poland znajduje się w czołówce firm oferujących takie badanie w Polsce.
W 2009 roku Call Center Poland zrealizowała metodą CATI badania 223 009 osób, co stanowi 82% wzrost w stosunku do roku 2008. Pod względem liczby przebadanych osób Call Center Poland znajduje się w czołówce firm oferujących takie badanie w Polsce.
Usługa badań CATI świadczona jest przez dedykowany dział (Researcher), który realizuje je na rynku polskim i – wspólnie z działem usług wielojęzycznych call center- na rynkach światowych.
W Polsce do głównych klientów Researchera należą branża bankowa, ubezpieczeniowa i media, na rynkach zagranicznych – branża motoryzacyjna. Ponad 50% ankiet było prowadzonych w obcych językach- głownie w niemieckim i angielskim.
Researcher dysponuje profesjonalnym i elastycznym studiem CATI bazującym na infrastrukturze Call Center Poland. Zaletą badań CATI przeprowadzanych w CCP jest kompleksowość usługi – od opracowania metodologii badania poprzez przeprowadzenie wywiadów aż po analizę ilościową i jakościową wyników. Przewagę konkurencyjną stanowi możliwość szybkiego uruchomienia projektu na dowolnej liczbie stanowisk i dotarcia do dużej liczby badanych w krótkim okresie.