Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

80% więcej badań CATI

W 2009 roku Call Center[1] Poland zrealizowała metodą CATI badania 223 009 osób, co stanowi 82% wzrost w stosunku do roku 2008. Pod względem liczby przebadanych osób Call Center Poland znajduje się w czołówce firm oferujących takie badanie w Polsce.

W 2009 roku Call Center Poland zrealizowała metodą CATI badania 223 009 osób, co stanowi 82% wzrost w stosunku do roku 2008. Pod względem liczby przebadanych osób Call Center Poland znajduje się w czołówce firm oferujących takie badanie w Polsce.

Usługa badań CATI świadczona jest przez dedykowany dział (Researcher), który realizuje je na rynku polskim i – wspólnie z działem usług wielojęzycznych call center- na rynkach światowych.

W Polsce do głównych klientów Researchera należą branża bankowa, ubezpieczeniowa i media, na rynkach zagranicznych – branża motoryzacyjna. Ponad 50% ankiet było prowadzonych w obcych językach- głownie w niemieckim i angielskim.

Researcher dysponuje profesjonalnym i elastycznym studiem CATI bazującym na infrastrukturze Call Center Poland. Zaletą badań CATI przeprowadzanych w CCP jest kompleksowość usługi – od opracowania metodologii badania poprzez przeprowadzenie wywiadów aż po analizę ilościową i jakościową wyników. Przewagę konkurencyjną stanowi możliwość szybkiego uruchomienia projektu na dowolnej liczbie stanowisk i dotarcia do dużej liczby badanych w krótkim okresie.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Zbieractwo jednak działa…

Akcje promocyjne polegające na zbieraniu punktów lub naklejek cieszą się niesłabnącą popularnością wśród polskich konsumentów. Bazują one na ludzkiej skłonności do konformizmu – posiadanie oferowanych przez nie gadżetów może bowiem decydować o akceptacji grupy. Polacy lubią także czuć się wyjątkowo, a zdobycie nagrody za naklejki może im w tym pomóc. Eksperci nie mają wątpliwości, że w Polsce niezbędna jest edukacja zwiększająca świadomość konsumencką i pozwalająca uniknąć pułapek tego rodzaju promocji.
Czytaj więcej

SentiOne zamiast debiutu na GPW chce czatboty

SentiOne, która rozwija globalną platformę do zarządzania relacjami z klientami w social media i analityki biznesowej poinformowała, że odkłada plany debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych i postanawia skupić się na rozwoju czatbotów opartych o NLU i deep learning razem z partnerem finansowym.