Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Rusza infolinia dla zagranicznych turystów

Ruszyła specjalna infolinia dla turystów zagranicznych w Polsce. Cudzoziemcy mogą uzyskać informacje o służbach ratunkowych oraz porady jak się zachować w sytuacji, gdy padną ofiarą przestępstwa lub będą brać udział w wypadku czy kolizji.

– Infolinia została uruchomiona 1 czerwca i będzie czynna do 30 września br. Dzwonić można na dwa numery telefonów – z sieci stacjonarnej na 800 200 300, i z sieci komórkowej na 608 599 999 – mówi rzecznik komendanta głównego policji Mariusz Sokołowski.

Dzwoniący pod specjalny numer będą mogli uzyskać informacje o służbach ratunkowych czy numerach telefonów alarmowych, a w sytuacjach wymagających interwencji służb operatorzy będą mogli skontaktować ich np. z dyżurnymi jednostek policji. Operatorzy będą odpowiadać na pytania po angielsku, rosyjsku i niemiecku.

– Kilkuletnie doświadczenia pokazują, że numer bezpieczeństwa niesie nieocenioną pomoc zarówno obcokrajowcom, jak i obywatelom Polski, którzy znaleźli się w sytuacji wymagającej interwencji ze strony policji – reasumuje Sokołowski.

Źródło: PP/PAP/Wprost.pl

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Spada jakość obsługi klienta w USA. Czy Polska powtórzy scenariusz?

Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Forester Research trend stawiający na pierwszym miejscu doświadczenia klienta w Stanach Zjednoczonych, powoli zaczął się cofać. W ostatnim czasie ponad 20 proc. firm w tym kraju odnotowało spadek poziomu odczuwanej satysfakcji przez klientów, w stosunku do wzrostu, jaki miał miejsce jeszcze rok temu.
Czytaj więcej

Trendy technologiczne na 2019 rok

Zgodnie z przewidywaniami, rok 2018 upłynął pod znakiem większej gotowości do wykorzystania bogactwa danych w ramach organizacji. Optymalizacja i zarządzanie środowiskami multicloud stanowiły priorytet dla wielu przedsiębiorstw, podobnie jak potrzeba umieszczenia cyberbezpieczeństwa w centrum strategii biznesowej. Oba te trendy pozostaną aktualne w roku 2019.