Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Rusza infolinia dla zagranicznych turystów

Ruszyła specjalna infolinia dla turystów zagranicznych w Polsce. Cudzoziemcy mogą uzyskać informacje o służbach ratunkowych oraz porady jak się zachować w sytuacji, gdy padną ofiarą przestępstwa lub będą brać udział w wypadku czy kolizji.

– Infolinia została uruchomiona 1 czerwca i będzie czynna do 30 września br. Dzwonić można na dwa numery telefonów – z sieci stacjonarnej na 800 200 300, i z sieci komórkowej na 608 599 999 – mówi rzecznik komendanta głównego policji Mariusz Sokołowski.

Dzwoniący pod specjalny numer będą mogli uzyskać informacje o służbach ratunkowych czy numerach telefonów alarmowych, a w sytuacjach wymagających interwencji służb operatorzy będą mogli skontaktować ich np. z dyżurnymi jednostek policji. Operatorzy będą odpowiadać na pytania po angielsku, rosyjsku i niemiecku.

– Kilkuletnie doświadczenia pokazują, że numer bezpieczeństwa niesie nieocenioną pomoc zarówno obcokrajowcom, jak i obywatelom Polski, którzy znaleźli się w sytuacji wymagającej interwencji ze strony policji – reasumuje Sokołowski.

Źródło: PP/PAP/Wprost.pl

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Jak monitorować jakość oraz wskaźniki na czatach?

Czat staje się coraz popularniejszą formą komunikacji pomiędzy firmą, a klientem. Nic w tym dziwnego - dzięki temu kanałowi komunikacji klient, wchodząc na firmową stronę może szybko skorzystać z wiedzy czatującego konsultanta. Warto więc mieć ustalone wskaźniki, których mierzenie pozwala doskonalić jakość prowadzonych rozmów.