Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Jarosław Kaczyński otworzył call center

W sobotę w Warszawie Jarosław Kaczyński otworzył call center[1], w którym wolontariusze mają telefonicznie zachęcać wyborców do głosowania na kandydata PiS i informować o jego programie.
W centrum informacyjnym kandydata w Hotelu Europejskim zostało przygotowanych 20 stanowisk. Wolontariusze do końca kampanii będą zachęcać do głosowania na Jarosława Kaczyńskiego od godz. 8.30 do 20.30 przez sześć dni w tygodniu. Najpierw zadzwonią do mieszkańców woj. mazowieckiego.
– W Polsce to jest początek tego typu praktyk. To można powiedzieć malutki krok na drodze rozwoju polskiej demokracji. To nie jest robienie sztuczek, to jest rozmowa, a więc bezpośrednie docieranie do obywatela, do kogoś, kto ma decydować, z argumentami z dobrym słowem – powiedział kandydat PiS.
– To jest ten sposób korzystania z nowoczesnej techniki, a z drugiej strony z praw demokratycznych, który nie ma nic wspólnego z manipulacjami, tylko jest tym, na czym demokracja powinna polegać: próbą wzajemnego przekonywania się w uczciwej i nastawionej przyjaźnie rozmowie – dodał.
Przy każdym stanowisku znajduje się lista numerów telefonicznych, zarys programu kandydata i przykładowy tekst rozmowy. Najpierw wolontariusz ma przedstawić się i powiedzieć, że dzwoni ze sztabu kandydata PiS. “Czy będzie Pan/Pani głosować w najbliższych wyborach? Czy ma Pan/Pani swojego kandydata?” – to, według instrukcji, pierwsze pytania, które powinny być zadane przez dzwoniących.
Jeżeli wyborca odpowie, że głosuje na Jarosława Kaczyńskiego wolontariusz powinien wygłosić formułkę: “Bardzo się cieszę, proszę zachęcić do głosowania swoją rodzinę i znajomych”. W przypadku deklaracji o poparciu dla innego kandydata dzwoniący do wyborców mają skłonić ich do dyskusji nad programem kandydata PiS i poprosić o wzięcie pod uwagę poparcia Kaczyńskiego.
Gdy wolontariusz otrzyma odpowiedź: “nie idę na wybory, bo to nic nie zmieni” powinien powiedzieć: “Rozumiem zniechęcenie do polityki, ale mimo wszystko zachęcam do udziału w wyborach, każdy głos jest ważny. Zwracam się do Pani/Pana z prośbą o oddanie głosu na pana Jarosława Kaczyńskiego”.
W sobotę Kaczyński podziękował młodym wolontariuszom za zaangażowanie w kampanię. Pytał ich, co należy robić, by Polska była taka, jaką sobie wyobrażają, jakie mają marzenia o Polsce, jakie widzą bariery. – Praca musi być w Polsce dla wszystkich, którzy są przygotowani. Nie możemy poddać się determinizmowi kryzysu – podkreślił lider PiS.
Dodał, że należy usunąć “bariery rozwojowe”. Według niego, trzeba zlikwidować problemy w szybkim zakładaniu firm, w budowie infrastruktury i informatyzacji kraju. Zapowiedział też, że jako prezydent zawetuje ustawę, która będzie wprowadzała częściową odpłatność za studia dzienne.
– Już dzisiaj nie mamy żadnych powodów do kompleksów. Powinniśmy mieć powody do dumy. Powinniśmy ich mieć coraz więcej. Nie powinny zdarzać się wpadki jak ostatnio w pewnym meczu (chodzi o porażkę Polski w piłkarskim meczu z Hiszpanią 0:6 – red.) – podkreślił Kaczyński.
Źródło: PAP/Media2.pl

W sobotę w Warszawie Jarosław Kaczyński otworzył call center, w którym wolontariusze mają telefonicznie zachęcać wyborców do głosowania na kandydata PiS i informować o jego programie.
W centrum informacyjnym kandydata w Hotelu Europejskim zostało przygotowanych 20 stanowisk. Wolontariusze do końca kampanii będą zachęcać do głosowania na Jarosława Kaczyńskiego od godz. 8.30 do 20.30 przez sześć dni w tygodniu. Najpierw zadzwonią do mieszkańców woj. mazowieckiego.
– W Polsce to jest początek tego typu praktyk. To można powiedzieć malutki krok na drodze rozwoju polskiej demokracji. To nie jest robienie sztuczek, to jest rozmowa, a więc bezpośrednie docieranie do obywatela, do kogoś, kto ma decydować, z argumentami z dobrym słowem – powiedział kandydat PiS.
– To jest ten sposób korzystania z nowoczesnej techniki, a z drugiej strony z praw demokratycznych, który nie ma nic wspólnego z manipulacjami, tylko jest tym, na czym demokracja powinna polegać: próbą wzajemnego przekonywania się w uczciwej i nastawionej przyjaźnie rozmowie – dodał.
Przy każdym stanowisku znajduje się lista numerów telefonicznych, zarys programu kandydata i przykładowy tekst rozmowy. Najpierw wolontariusz ma przedstawić się i powiedzieć, że dzwoni ze sztabu kandydata PiS. “Czy będzie Pan/Pani głosować w najbliższych wyborach? Czy ma Pan/Pani swojego kandydata?” – to, według instrukcji, pierwsze pytania, które powinny być zadane przez dzwoniących.
Jeżeli wyborca odpowie, że głosuje na Jarosława Kaczyńskiego wolontariusz powinien wygłosić formułkę: “Bardzo się cieszę, proszę zachęcić do głosowania swoją rodzinę i znajomych”. W przypadku deklaracji o poparciu dla innego kandydata dzwoniący do wyborców mają skłonić ich do dyskusji nad programem kandydata PiS i poprosić o wzięcie pod uwagę poparcia Kaczyńskiego.
Gdy wolontariusz otrzyma odpowiedź: “nie idę na wybory, bo to nic nie zmieni” powinien powiedzieć: “Rozumiem zniechęcenie do polityki, ale mimo wszystko zachęcam do udziału w wyborach, każdy głos jest ważny. Zwracam się do Pani/Pana z prośbą o oddanie głosu na pana Jarosława Kaczyńskiego”.
W sobotę Kaczyński podziękował młodym wolontariuszom za zaangażowanie w kampanię. Pytał ich, co należy robić, by Polska była taka, jaką sobie wyobrażają, jakie mają marzenia o Polsce, jakie widzą bariery. – Praca musi być w Polsce dla wszystkich, którzy są przygotowani. Nie możemy poddać się determinizmowi kryzysu – podkreślił lider PiS.
Dodał, że należy usunąć “bariery rozwojowe”. Według niego, trzeba zlikwidować problemy w szybkim zakładaniu firm, w budowie infrastruktury i informatyzacji kraju. Zapowiedział też, że jako prezydent zawetuje ustawę, która będzie wprowadzała częściową odpłatność za studia dzienne.
– Już dzisiaj nie mamy żadnych powodów do kompleksów. Powinniśmy mieć powody do dumy. Powinniśmy ich mieć coraz więcej. Nie powinny zdarzać się wpadki jak ostatnio w pewnym meczu (chodzi o porażkę Polski w piłkarskim meczu z Hiszpanią 0:6 – red.) – podkreślił Kaczyński.Źródło: PAP/Media2.pl

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
3 komentarzy
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Czy drony w przyszłości zdominują rynek dostaw?

Automatyzacja w wielu firmach wiedzie obecnie prym. Dostawy jedzenia, książek, artykułów spożywczych są już na porządku dziennym. Dostarcza się praktycznie wszystko. Najwięksi gracze zaczynają jednak już od jakiegoś czasu eksperymentować z dostawą za pomocą dronów. Czy taka technologia ma w ogóle przyszłość?
Czytaj więcej

Obsługa klienta 5.0 warunkiem przetrwania po pandemii

Firmy stawiające na rozwój i nowoczesność muszą pamiętać, że u podstaw skutecznej obsługi leży szybkie rozumienie potrzeb klienta i dynamiczna reakcja na nie. Chcąc sprostać rosnącym wymaganiom warto zaznajomić się z tym czym w zasadzie jest marketing 5.0, jakie są jego główne założenia oraz jaką rolę odgrywa w obecnym czasie.