Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

ITD Polska dla CC BOŚ

Firma ITD Polska wygrała przetarg na modernizację Call Center[1] w Banku Ochrony Środowiska. Opracowana na potrzeby BOŚ koncepcja uwzględnia instalację systemu Customer Interaction Center (CIC) wersji 3.0 firmy Interactive Intelligence.

Rozwiązania jakie będzie wdrażać ITD Polska obejmują różne kanały komunikacji, w tym rozmowy przychodzące, kolejkowanie maili, jak i kampanie wychodzące. Architektura all-in-one rozwiązania pozwoli na kompleksową realizację wielu zadań Call Center Banku.

BOŚ zdecydował również o wdrożeniu modułu Interaction Recorder, umożliwiającego nagrywanie i szyfrowanie rozmów oraz Interaction Dialer, obsługującego zaawansowane kampanie wychodzące.

W celu wsparcia pracy konsultantów udostępniona zostanie funkcjonalność Interaction EasyScripter, pozwalająca na dynamiczne i nieskomplikowane przygotowanie nawet złożonych skryptów dla pracowników Call Center pod kątem konkretnej kampanii telemarketingowej lub rozmów przychodzących. Zaletą jednoczesnego zastosowania modułów Interaction Dialer i EasyScripter będzie płynne prowadzenie kampanii wychodzących za sprawą funkcjonalności Dialera śledzącej skrypt konsultanta szacującej przewidywany czas zakończenia rozmowy i nawiązującej połączenie bezpośrednio po jej zakończeniu. Całość rozwiązania będzie redundantna w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania Call Center. Dodatkowo system CIC będzie obsługiwał e-maile w multimedialnej kolejce.

Projekt prowadzony przez zespół ITD Polska wstępnie obejmuje dwie lokalizacje: główną i zapasową. Dzięki elastyczności systemu CIC oraz odpowiedniemu wyskalowaniu platformy sprzętowej przewidziany został nawet kilkukrotny wzrost liczby konsultantów Call Center w zależności od planów biznesowych organizacji. Zakończenie projektu przewidziano na koniec sierpnia br.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy