Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One – spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center[1]. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
Call One koncentruje swoją działalność na sprzedaży telefonicznej powiązanej z budowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Contact center[2] firmy Call One – w ramach pięciu głównych linii produktowych – oferuje: profesjonalną obsługę infolinii, telesprzedaż, badania rynku, marketing wizerunkowy oraz weryfikację baz danych. Oferowane usługi realizowane są w relacjach B2B[3], jak też B2C[4]. Call One kieruje swoją ofertę, głównie do firm z sektora FMCG, telekomunikacji, finansów, motoryzacji oraz szeroko pojętej branży utilities.
Firma Call One została utworzona w ramach grupy kapitałowej ArchiDoc, która skupia podmioty oferujące nowoczesne rozwiązania z obszaru Business Process Outsourcing (BPO).