GENESIS PR dla Call One

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Call One – spółką należącą do Grupy Kapitałowej ArchiDoc. Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center[1]. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

Call One koncentruje swoją działalność na sprzedaży telefonicznej powiązanej z budowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Contact center[2] firmy Call One – w ramach pięciu głównych linii produktowych – oferuje: profesjonalną obsługę infolinii, telesprzedaż, badania rynku, marketing wizerunkowy oraz weryfikację baz danych. Oferowane usługi realizowane są w relacjach B2B[3], jak też B2C[4]. Call One kieruje swoją ofertę, głównie do firm z sektora FMCG, telekomunikacji, finansów, motoryzacji oraz szeroko pojętej branży utilities.

Firma Call One została utworzona w ramach grupy kapitałowej ArchiDoc, która skupia podmioty oferujące nowoczesne rozwiązania z obszaru Business Process Outsourcing (BPO).

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share…
4. B2C. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami a osobami fizycznymi. Wymiana występuję od firmy do osoby fizycznej. Total…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *