Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call One – nowy gracz na rynku call center

ArchiDoc uruchomił nową spółkę call center[1]. Firma Call One została utworzona w ramach grupy kapitałowej ArchiDoc, która skupia podmioty oferujące nowoczesne rozwiązania z obszaru Business Process Outsourcing (BPO).
Call One oferuje usługi z zakresu call i contact center[2], będące poszerzeniem i dopełnieniem oferty ArchiDoc. Dzięki pozyskaniu nowych kompetencji, grupa ArchiDoc będzie mogła zaoferować klientom bardzo rozbudowaną obsługę procesów biznesowych łączącą aktywną telesprzedaż z obsługą logistyczną oraz back-office. Do końca 2010 roku Call One planuje osiągnąć przychód na poziomie 4 mln zł.
Spółka posiada konkurencyjną ofertę z zakresu wielokanałowej obsługi klienta (telefon, internet, faks). Call One koncentruje swoją działalność na sprzedaży telefonicznej powiązanej z budowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Contact center firmy Call One – w ramach pięciu głównych linii produktowych – oferuje: profesjonalną obsługę infolinii, telesprzedaż, badania rynku, marketing wizerunkowy oraz weryfikację baz danych.
– Do 2013 roku chcemy znaleźć się w piątce najważniejszych graczy na rynku call i contact center w Polsce z udziałem minimum 5%. Będziemy systematycznie poszerzać udział w rynku wykorzystując synergię grupy w zakresie sprzedaży i marketingu, finansów, HR oraz innych funkcji administracyjnych. W oparciu o kompetentnych i doświadczonych menedżerów planujemy też intensywny rozwój linii produktowych. Za nasz największy sukces uznajemy zbudowanie świetnie zorganizowanych struktur w ciągu kilku miesięcy. Udało się to dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu zarządzającego Call One. Nadrzędnym celem naszych działań jest zwiększanie potencjału całej grupy ArchiDoc – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu Call One.
Źródło: ArchiDoc/Media2.pl
Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Euvic zwiększa zaangażowanie w Qumak SA

Po niemal trzech miesiącach od ujawnienia się Euvic w akcjonariacie Qumak SA, spółka zwiększyła swoje zaangażowanie w Qumaku obejmując część nowej emisji akcji serii L, wyemitowanych w ramach oferty prywatnej. Emisja obejmowała 30 milionów akcji w cenie 1 zł za sztukę.