ArchiDoc uruchomił nową spółkę call center[1]. Firma Call One została utworzona w ramach grupy kapitałowej ArchiDoc, która skupia podmioty oferujące nowoczesne rozwiązania z obszaru Business Process Outsourcing (BPO).
Call One oferuje usługi z zakresu call i contact center[2], będące poszerzeniem i dopełnieniem oferty ArchiDoc. Dzięki pozyskaniu nowych kompetencji, grupa ArchiDoc będzie mogła zaoferować klientom bardzo rozbudowaną obsługę procesów biznesowych łączącą aktywną telesprzedaż z obsługą logistyczną oraz back-office. Do końca 2010 roku Call One planuje osiągnąć przychód na poziomie 4 mln zł.
Spółka posiada konkurencyjną ofertę z zakresu wielokanałowej obsługi klienta (telefon, internet, faks). Call One koncentruje swoją działalność na sprzedaży telefonicznej powiązanej z budowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Contact center firmy Call One – w ramach pięciu głównych linii produktowych – oferuje: profesjonalną obsługę infolinii, telesprzedaż, badania rynku, marketing wizerunkowy oraz weryfikację baz danych.
– Do 2013 roku chcemy znaleźć się w piątce najważniejszych graczy na rynku call i contact center w Polsce z udziałem minimum 5%. Będziemy systematycznie poszerzać udział w rynku wykorzystując synergię grupy w zakresie sprzedaży i marketingu, finansów, HR oraz innych funkcji administracyjnych. W oparciu o kompetentnych i doświadczonych menedżerów planujemy też intensywny rozwój linii produktowych. Za nasz największy sukces uznajemy zbudowanie świetnie zorganizowanych struktur w ciągu kilku miesięcy. Udało się to dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu zarządzającego Call One. Nadrzędnym celem naszych działań jest zwiększanie potencjału całej grupy ArchiDoc – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu Call One.
Źródło: ArchiDoc/Media2.pl
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. ↑ contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…