Dział Multilingual By Call Center[1] Poland zajmujący się obsługą projektów wielojęzycznych w call center wdrożył projekt centralnego helpdesku merytorycznego i technicznego dla dystrybutorów sieci Pachira International.
Pachira International Limited z siedzibą w Wielkiej Brytanii to jedyna paneuropejska firma zajmująca się sprzedażą bezpośrednią (MLM) dodatków do żywności (suplementy diety). Sposób dystrybucji produktów polega na maksymalnym skróceniu drogi między producentem a końcowym odbiorcą (klientem) i wykorzystaniu do tego sieci dystrybutorów.
Help desk obsługiwany jest w 12 językach i 16 krajach świata. Oprócz wsparcia dystrybutorów , obsługuje zapytania e-mailowe oraz nadzoruje status wysyłanych do dystrybutorów paczek w firmie kurierskiej.
Wdrożono również procedurę windykacyjną dla dystrybutorów. Konsultanci Call Center Poland pracują na aplikacjach klienta z dostępem poprzez przeglądarkę internetową. Do obsługi projektu został dedykowany specjalnie przeszkolony zespół konsultantów i project manager.
Pachira zdecydowała się na skorzystanie z offshoringu usług call center ze względu na konkurencyjne w porównaniu do rynku brytyjskiego stawki oraz możliwość przetestowania różnych modeli operacyjnych w zewnętrznym call center w celu podjęcia optymalnej decyzji biznesowych.
Słownik
1. ↑ Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…