Voice Contact Center wzorem według HBO

Lider płatnej telewizji satelitarnej HBO Polska wybrał Voice Contact Center[1], by na jego przykładzie pokazywać skuteczne metody realizacji projektów telemarketingowych.

Na początku maja właśnie to call center[2] odwiedzili przedstawiciele działu sprzedaży chorwackiego HBO, by przekonać się, jak wygląda praca Sales Managerów w naszym kraju.

– Wybraliśmy Voice Contact Center, bo naszym zdaniem to świetny przykład realizacji skutecznych akcji telemarketingowych – mówi Paweł Miąsek, Kierownik ds. Telemarketingu HBO Polska, który opiekował się chorwackimi gośćmi. – Nasi koledzy mogli zobaczyć, jak koordynować akcje telemarketingowe, monitorować wyniki, przeprowadzać choachingi, dowiedzieć się, z jakie programy motywacyjne są wykorzystywane itd. Byli bardzo pozytywnie zaskoczeni jeśli chodzi o pracę Voice Contact Center. Metody choachowania uznali za nietypowe ale skuteczne.

Na rynku chorwackim sprzedażowe projekty telemarketingowe wyglądają zupełnie inaczej. Zadaniem pracowników call centers jest zachęcić Klientów do kontaktu z infolinią i tam też obsługiwana jest transakcja. HBO Croatia zamierza w dużo większym stopniu uwzględniać w swoich działaniach model, w którym do sprzedaży będzie dochodzić już podczas pierwszego kontaktu Konsultanta z Klientem. Wzorem mają służyć projekty realizowane przez Voice Contact Center.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *