OfficeMax Inc. poinformowało o zamknięciu swojego call center[1] z końcem lipca i zwolnieniu 250 pracowników. Call center w Casper w stanie Wyoming działa od 1998 roku i zajmuje się sprzedażą przez telefon artykułów biurowych.– 60 procent pracowników – mówi Jennifer Rock, rzecznik prasowy spółki – pracuje w pełnym wymiarze godzin i to oni otrzymają odprawę oraz będą mogli skorzystać z poradnictwa zawodowego.
Call center w Casper jest jednym z czterech call center należących do spółki OfficeMax w Stanach Zjednoczonych, które zajmują się obsługą klienta. Pozostałe trzy – w Bristolu (Wirginia), Peru i Ottawie (stan Illinois) pozostaną otwarte.
Rook poinformowała, że przyczyną zamknięcia call center były bardzo wysokie koszty operacyjne.
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…