Alior Bank liderem jakości obsługi klienta

Biuro Maklerskie Alior Banku zwyciężyło w rankingu jakości obsługi klienta przygotowanym przez firmę Dive-AdHoc na zlecenie Pulsu Biznesu. Ranking powstał w oparciu o pierwsze na polskim rynku badanie, które zmierzyło jakość obsługi inwestorów za pomocą metody „tajemniczego klienta”.

Badaniem objęto 15 największych pod względem liczby prowadzonych rachunków biur maklerskich w Polsce. „Tajemniczy klient[1]” odwiedził pięć wybranych punktów obsługi klienta każdego z ocenianych biur maklerskich. O pozycji w rankingu decydowała średnia ocen wszystkich odwiedzonych placówek. Zwycięzcą rankingu zostało Biuro Maklerskie Alior Banku ze średnią 93,4 punktu na 100 możliwych. Wśród sześciu punktów obsługi klienta, które uzyskały maksymalna ocenę 100 punktów znalazły się dwie placówki Biura Maklerskiego Alior Banku.

Wpływ na ocenę końcową badania miały m.in. atmosfera panująca w punkcie obsługi klienta, w tym: czas oczekiwania na obsługę, porządek w placówce oraz sposób powitania klienta. Oceniono również pracowników palcówek m.in. pod kątem kultury osobistej oraz kompetencji. Duże znaczenie miały również umiejętności komunikacyjne pracowników w tym ich zaangażowanie w dokładne poznanie potrzeb inwestorów. Szczególną uwagę zwracano na podejście biur maklerskich do kwestii informowania klientów na temat ryzyka inwestycyjnego.

„Cieszy nas fakt, że wyniki badania zbiegły się z trwającymi zapisami na akcje PZU. Wierzę, że klienci wybiorą naszą ofertę nie tylko ze względu na jej atrakcyjność, ale także z uwagi na wysoką jakość obsługi świadczoną w naszych oddziałach” – powiedział Krzysztof Polak, dyrektor Biura Maklerskiego Alior Banku.

Słownik
1. Tajemniczy klient. (inaczej mystery shopper) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży…
Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. Wcale się nie dziwie. Mam konto w tym banku i jak jestem w ich oddziale czy choćby dzwonię na infolinię to pełna kultura. Agent jest naprawdę dobrze przeszkolony. Trzymają tam poziom!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.

TAI w SMB

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego poinformowało, że decyzją Zarządu SMB dnia 12 kwietnia br. do grona członków SMB została przyjęta…