Wind Telecom z Sytel Limited

Wind Telecom podpisał umowę partnerską z Sytel Ltd., wiodącym brytyjskim producentem rozwiązań contact center[1]. Firmy będą współpracować na rynku systemów komunikacyjnych w Polsce i Europie Centralnej, gdzie Wind Telecom został przedstawicielem handlowym Sytel Ltd. Posiadający dziesięcioletnie doświadczenie na rynku contact center, zespół Wind Telecom będzie odpowiedzialny za sprzedaż, integrację i serwis produktu firmy Sytel Ltd – Softdial Contact Center.

Softdial Contact Center (SCC) to kompleksowe rozwiązanie contact center, które wykorzystuje się przede wszystkim w dedykowanych akcjach wychodzących typu windykacja, badania marketingowe (CATI), telesprzedaż i telemarketing[2]. Jest to elastyczne rozwiązanie mogące pracować niezależnie od innych systemów oraz współpracować z wiodącymi modułami firm trzecich, przeznaczonymi do obsługi tychże branż. Softdial Contact Center jest w systemem w pełni opartym o technologie IP. Dzięki temu działa w każdej konfiguracji rozproszonej, w tym także w call center[3], gdzie konsultanci wykonują swą pracę w domu. SCC jest uważany za jedno z najbardziej wydajnych rozwiązań na świecie. Wdrożono je już w prawie 40 krajach.

Dzięki kooperacji z Brytyjczykami poszerzamy spectrum naszych potencjalnych klientów. Gwarantujemy im także bardzo dobre wsparcie techniczne w oparciu o nasz doświadczony zespól wdrożeniowy, który doskonale rozumie produkty Sytel. Naczelną ideą, którą kierujemy się w pracy, jest nieustanne rozbudowywanie oferty pod kątem dopasowania jej do potrzeb klientów – komentuje prezes Wind Telecom Paweł Olech.

Prezes Sytel Ltd. Michael McKinlay dodaje: – Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu nawiązania współpracy z Wind Telecom. Ich doświadczenie oraz profesjonalizm dają gwarancję owocnej kooperacji. To dla nas naturalny partner. Podobnie jak my stawiają na innowację, rozwój i wysokie kompetencje kadry technicznej.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. Total 0 Shares Share 0 Tweet…
3. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *