17 maja br. została uruchomiona platforma, umożliwiająca utworzenie darmowego, 30-sto dniowego konta testowego i zapoznania się z funkcjonalnością systemu Microsoft Dynamics CRM[1] oraz korzyściami, jakie jego implementacja może przynieść własnej firmie. W ramach tego przedsięwzięcia, Microsoft Dynamics nie tylko bezpłatnie oferuje swoje oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, ale także wsparcie dowolnie wybranego partnera wdrożeniowego.
W akcji biorą udział certyfikowani Partnerzy Microsoft Dynamics, którzy roztoczą nad uczestnikami programu opiekę merytoryczną. Biorący udział w akcji Partnerzy, tacy jak Netwise Sp. z o.o., InforIT Sp. z o.o., Insoft Sp. z o.o., AMG.net S.A., Jade Sp. z o.o., Intersys Sp z o.o., będą udzielać praktycznych porad i wskazówek, w jaki sposób aplikacja CRM może zostać wykorzystana do maksymalizowania zysków firmy.
– Jeśli wdrożenie systemu ma przynieść spodziewane rezultaty, konieczna jest szczegółowa diagnoza potrzeb przedsiębiorstwa, znajomość procesów, jakie w nim zachodzą oraz specyfika branży, w której firma działa. Najlepiej jest więc powierzyć implementację platformy CRM firmie wdrożeniowej, posiadającej wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach w konkretnym segmencie rynku. Właśnie z tego powodu pozostawiamy przedsiębiorstwom, które zdecydują się wziąć udział w akcji, swobodę wyboru partnera wdrożeniowego – mówi Mariusz Wołodźko, szef działu Microsoft Dynamics w Microsoft Polska.
Aby założyć 30-sto dniowe konto testowe, należy zarejestrować się na stronie http://emea.dynamicscrm.com/?culture=pl-PL&campaign=MSPOL (linki rejestracyjne można też znaleźć na stronach partnerów wdrożeniowych biorących udział w akcji) i już po kilku chwilach można przekonać się, jak Microsoft Dynamics CRM ułatwia pracę. Testowy system udostępniany jest jako aplikacja hostowana. Po rejestracji uczestnicy programu samodzielnie wybierają funkcjonalności systemu, z których chcą korzystać, dostosowując w ten sposób narzędzie do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.
W ramach akcji planowane są także działania edukacyjne. Na stronach programu zamieszczono wiele artykułów i materiałów video, które wprowadzą uczestników akcji w tajniki korzystania z systemu. Ponadto, uczestnicy otrzymywać będą praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania i możliwości systemu drogą mailową.
Po zakończeniu akcji klient będzie mógł zadecydować o ewentualnym nabyciu systemu lub dalszym hostowaniu aplikacji we współpracy z partnerem wdrożeniowym. Podobne działania zostały przeprowadzone m.in. w Danii i Holandii, gdzie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Duża część uczestników akcji przekonawszy się o możliwościach i zaletach narzędzia, poważnie zaczęła myśleć nad wdrożeniem systemu na stałe.