Firma Contact Center[1], specjalizująca się w outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta, zrealizowała projekt obsługi infolinii dla ENEA S.A. – spółki zajmującej się sprzedażą energii elektrycznej i zarządzającej Grupą Kapitałową ENEA.
Projekt prowadzony przez Contact Center obejmował uruchomienie i obsługę infolinii dotyczącej akcji pracowniczych ENEA S.A. Infolinia była jedynym kanałem informacyjnym dla pracowników ENEA, którzy na podstawie publikacji prasowych oraz wywieszonej w spółce listy dowiedzieli się o prawie do objęcia akcji. Zadaniem konsultantów Contact Center było udzielanie szczegółowych informacji na temat procesu udostępniania akcji oraz oddzwanianie do zainteresowanych pracowników w przypadku, gdy konieczne było potwierdzenie przekazywanych informacji z przedstawicielem ENEA S.A.
Contact Center zostało wybrane ze względu na możliwość uruchomienia projektu infolinii w bardzo krótkim czasie oraz wieloletnie doświadczenie w obsłudze serwisów informacyjnych. Wdrożenie projektu poprzedziły szkolenia i monitoring testowych rozmów przeprowadzone przez Contact Center, a następnie zweryfikowane przez klienta. Ponadto outsourcer był odpowiedzialny za nagranie zapowiedzi głosowych i przygotowanie bazy wiedzy. Infolinia to pierwsze wspólne przedsięwzięcie obu firm.