Współpraca Contact Center i ENEA S.A.

Firma Contact Center[1], specjalizująca się w outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta, zrealizowała projekt obsługi infolinii dla ENEA S.A. – spółki zajmującej się sprzedażą energii elektrycznej i zarządzającej Grupą Kapitałową ENEA.

Projekt prowadzony przez Contact Center obejmował uruchomienie i obsługę infolinii dotyczącej akcji pracowniczych ENEA S.A. Infolinia była jedynym kanałem informacyjnym dla pracowników ENEA, którzy na podstawie publikacji prasowych oraz wywieszonej w spółce listy dowiedzieli się o prawie do objęcia akcji. Zadaniem konsultantów Contact Center było udzielanie szczegółowych informacji na temat procesu udostępniania akcji oraz oddzwanianie do zainteresowanych pracowników w przypadku, gdy konieczne było potwierdzenie przekazywanych informacji z przedstawicielem ENEA S.A.

Contact Center zostało wybrane ze względu na możliwość uruchomienia projektu infolinii w bardzo krótkim czasie oraz wieloletnie doświadczenie w obsłudze serwisów informacyjnych. Wdrożenie projektu poprzedziły szkolenia i monitoring testowych rozmów przeprowadzone przez Contact Center, a następnie zweryfikowane przez klienta. Ponadto outsourcer był odpowiedzialny za nagranie zapowiedzi głosowych i przygotowanie bazy wiedzy. Infolinia to pierwsze wspólne przedsięwzięcie obu firm.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *