Deutsche Telekom Group wybiera Oracle Siebel CRM

120 milionów europejskich klientów sieci telefonii stacjonarnej i komórkowej może liczyć na bardziej spersonalizowaną obsługę oraz produkty lepiej dostosowane do swoich potrzeb.
Deutsche Telekom Group (DTAG), jedna z największych na świecie firm telekomunikacyjnych, klient Oracle od 2001 r., zainwestowała w system Oracle Siebel CRM[1] jako standardową platformę dla swojej strategii CRM nowej generacji. Ma to pomóc w obniżeniu kosztów zarządzania 120 milionami klientów obsługiwanych przez europejskie odziały firmy.

Według planów system Oracle Siebel CRM zostanie wdrożony w Niemczech oraz we wszystkich europejskich oddziałach firmy w ciągu pięciu lat.

System Oracle Siebel CRM został zaprojektowany, aby pomóc w utrzymywaniu i rozwoju owocnych kontaktów z klientami. Pozwoli on firmie Deutsche Telekom lepiej zarządzać wszystkimi operacjami związanymi z obsługą klienta oraz zapewnić maksymalny wzrost przychodów i zysków.

Dzięki konsolidacji wszystkich systemów do obsługi klientów, sprzedaży i zapasów magazynowych w jedną łatwą w obsłudze platformę, pracownicy będą mieli natychmiastowy wgląd w interakcje z klientami. Umożliwi to spójną obsługę klientów we wszystkich kanałach działalności (w centrum kontaktowym, punktach sprzedaży i samoobsługowym portalu dla klientów).

Wszyscy pracownicy Deutsche Telekom Group z całej Europy będą mieli dostęp do właściwych informacji, co zapewni jednolicie wysoki poziom oraz spersonalizowaną obsługę klienta. Pracownicy centrum kontaktowego będą również mieć wgląd w czasie rzeczywistym we wszystkie potrzeby klientów, ich zainteresowania oraz historyczne interakcje z firmą ― pozwoli im to skuteczniej prowadzić sprzedaż typu up-sell i cross-sell poprzez oferowanie klientom produktów lepiej dopasowanych do ich potrzeb.

Firma Deutsche Telekom Group wybrała system Oracle Siebel CRM z uwagi na szeroką gamę funkcji oraz możliwość integracji swojego wielokanałowego środowiska (w tym centrum kontaktowego, punktów sprzedaży i samoobsługowego portalu dla klientów), obejmującego całą Europę.

Wypowiedzi towarzyszące

„Nasza strategia nowej generacji stanowi ważny krok w kierunku obniżenia kosztów operacyjnych firmy oraz poprawy obsługi klientów w całej Europie. Oracle nie tylko wspiera tę strategię, ale także kształtuje sposób, w jaki nasza firma działa i sprzedaje swoje produkty klientom. Cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Oracle w nadchodzących latach, gdy będziemy wdrażać nową technologię w całej Europie” ― powiedział dr Steffen Roehn, dyrektor ds. informatyki w firmie Deutsche Telekom AG.

„Branża telekomunikacyjna przechodzi obecnie istotne zmiany. Dlatego też firmy takie jak Deutsche Telekom muszą teraz inteligentniej wykorzystywać technologię, zwłaszcza w zakresie obsługi klientów. Deutsche Telekom jest znakomitym przykładem tego, jak firmy mogą wykorzystywać system CRM nie tylko w celu poprawy jakości usług, ale także do tworzenia większej liczby możliwości handlowych dzięki zdolności do oferowania klientom produktów dostosowanych do ich potrzeb podczas kontaktu z klientem online lub przez telefon” ― powiedział Steve Fearon, szef działu CRM Oracle EMEA.

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *