ContactPoint wzmacnia się ekspertami branży call

Do jednej z wiodących firm rynku usług call center[1] ContactPoint (spółka zależna Internet Group) dołączyli Martyna Adamczyk, która obejmie stanowisko Prezesa Zarządu spółki oraz Paweł Filipczak- jako Członek Zarządu. Martyna Adamczyk jest jednym z najbardziej doświadczonych ekspertów tej branży w Polsce. Swoje doświadczenie zdobywała m. in. w call center w Niemczech i w Polsce w takich firmach jak TV Promotion Direct, Arvato Services czy ostatnio na stanowisku Country Managera Transcom WorldWide. W ContactPoint będzie odpowiedzialna za działalność operacyjną spółki.

Paweł Filipczak od 8 lat związany jest z rynkiem call center, ostatnio pełnił funkcje dyrektora operacji i technologii , a następnie dyrektora ds. audytu biznesowego grupy kapitałowej Arteria SA W ContactPoint będzie odpowiedzialny za obszar organizacji procesów businessowych i audytu.

„Jesteśmy przekonani, że wzmocnienie kadry menedżerskiej osobą Martyny Adamczyk i Pawła Filipczaka pozwoli lepiej realizować cele strategiczne, które wyznaczyła sobie spółka ContactPoint. Aspirujemy do tego, by wciąż podwyższać jakość obsługi Klienta czerpiąc inspirację z zachodnich standardów, które sprawdzają się w nowoczesnym biznesie. Martyna Adamczyk ma nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale także wizję i charyzmę niezbędną do dynamicznego prowadzenia bieżącej działalności operacyjnej spółki, zorientowanej na wzrost efektywności naszej pracy – powiedział Andrzej Rezler odpowiedzialny za zarządzanie Platformą Call Center Internet Group.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *