Call Center Poland windykuje

Po działach dedykowanych branży finansowej (FinanceDirect), farmaceutycznej (PharmaSolution), badaniom (Researcher), usługom wielojęzycznym (multilingual) i obsłudze programów lojalnościowych (CustomerLoyalty) w Call Center[1] Poland powstaje nowy dział – Debt Collection. Będzie on świadczył usługi windykacji należności poprzez wszystkie kanały contact center[2].

W związku z budową nowej struktury do firmy przyszedł Wojciech Lasoń, który został dyrektorem działu Debt Collection. Jest on absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a swoją działalność w windykacji rozpoczął 10 lat temu w firmie Provident Polska. Doświadczenie zdobywał także w takich firmach, jak: Euler Hermes, Coface Poland Credit Management Services i Coface Austria Kreditversicherung. Call Center Poland jest jedną ze spółek Internet Group.

Źródło: MMP/SMB

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *