System Oracle CRM On Demand w wersji 17 już dostępny

Nowe funkcje prognostyczne i analityczne zapewniają liczne korzyści oraz maksymalny wzrost produktywności. System Oracle CRM[1] On Demand w wersji 17 to najnowsza wersja oprogramowania Oracle udostępnianego w formie usługi hostingu, która stanowi dowód ciągłego dążenia firmy do unowocześniania systemu CRM. W wersji tej wprowadzono rozbudowane funkcje prognostyczne i analityczne, które zapewniają użytkownikom lepszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji oraz pozwalają zwiększyć produktywność.

Do nowych funkcji prognostycznych udostępnianych przez system Oracle CRM On Demand w wersji 17 należą m.in.: elastyczne kalendarze finansowe umożliwiające zwiększenie produktywności działań biznesowych, możliwość prognozowania zarówno przychodów, jak i sprzedaży ilościowej, oraz funkcja porównywania informacji rzeczywistych z prognozami bieżącymi i historycznymi.

Aby zwiększyć produktywność sprzedaży, w Oracle CRM On Demand 17 wprowadzono liczne rozszerzenia ułatwiające korzystanie z systemu oraz nowy, przeprojektowany interfejs użytkownika. Zespoły handlowców mogą dostosować ten interfejs do własnych preferencji. Pozwala on im także szybko docierać do odpowiednich informacji dzięki nowej funkcji Head-Up Display, lepiej zarządzać listami oraz dostosowywać do własnych potrzeb etykiety pól w module Oracle Mobile Sales Assistant.

System Oracle CRM On Demand pomaga skrócić czas administrowania dzięki zautomatyzowanej migracji oraz narzędziom do ładowania danych. Należy do nich m.in. narzędzie Oracle Migration Tool On Demand służące do migracji zasobów pomiędzy środowiskami oraz narzędzie Oracle Data Loader On Demand umożliwiające tworzenie, aktualizowanie i usuwanie dużych woluminów danych.

Rozszerzona funkcja zarządzania kontaktami z partnerami zapewnia obsługę delegowanych przez partnerów funkcji administracyjnych i analitycznych służących do rejestracji zawartych transakcji, zarządzania finansowaniem, strumieniem sprzedaży itd.

Oprócz 18 dotychczas obsługiwanych języków, system zapewnia dodatkowo obsługę języka brazylijskiego, portugalskiego i norweskiego oraz obsługę wielowalutowości.

Wersja Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition udostępnia wyjątkowe możliwości szybkiego przygotowywania prezentacji handlowych oraz uproszczonego zarządzania próbkami i przygotowywania raportów. Z wersji Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition mogą korzystać offline zarówno przedstawiciele handlowi, jak i specjaliści ds. obsługi klientów.

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *