Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego będzie certyfikować call centers

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) będzie certyfikować call centers. Audyt ma potwierdzać standardy usług prowadzone według nowej normy o nazwie EN 15838 zatwierdzonej przez Europejski Komitet Normalizacyjny CEN.

Norma ta określa m.in. zdolności i umiejętności agentów, podstawowe zasady rekrutacji i zarządzania oraz wymogi odnośnie do infrastruktury. Proces certyfikacji będzie realizowany we współpracy z austriacką instytucją Austrian Standards Plus. Według przedstawicieli SMB certyfikowane firmy zyskają dodatkowy argument w walce o klientów, zwłaszcza zagranicznych. Certyfikacja będzie też pomocna do lepszego zarządzania call center[1], pozwoli na ocenę jakości prac agentów i optymalizację kosztów.

(za MMP)

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *