Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Rusza II edycja konkursu Telemarketer Roku

Grupa Telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego organizuje II edycję konkursu na Telemarketera Roku 2010, którego celem jest promowanie zawodu konsultanta telefonicznego. Pomysłodawcą konkursu jest Katarzyna Swatowska z Call Center[1] Poland, która jest również członkiem Rady Programowej konkursu.

Rada Programowa Konkursu, powołana przez Stowarzyszenie Marketingu Bezposredniego – organizatora konkursu, opracowała regulamin i zatwierdziła skład jury w składzie:

Honorata Lemiesz – Data Contact (Przewodnicząca), Marta Mańdzij – arvato, Andrzej Pichola – Polkomtel, Aleksandra Putek – PCM, Rafał Brożyna – ContactPoint, Elżbieta Gierczak – Bancom, Katarzyna Pietroń – Teleperformance, które opracowało kryteria oceny zgłoszonych konsultantów. Ocena zostanie przeprowadzona w dwóch etapach:

1. I etap – ocena nadesłanych zgłoszeń nagrań rozmów w poszczególnych kategoriach na podstawie arkuszy ocen opracowanych przez jury konkursu;
2. II etap (jednodniowy) – składający się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

Ubiegłoroczna I edycja konkursu okazała się wielkim sukcesem, zgłoszono 54 kandydatów w dwóch kategoriach: sprzedaż i obsługa klienta. Wśród wyróżnionych znaleźli się konsultanci Call Center Poland, m.in. Monika Gwara, która w kategorii Sprzedaż otrzymała wyróżnienie.

„- W porównaniu do pierwszej edycji podstawową zmianą jest liczba kategorii – powiedział Maciej Wielkopolan- szef Grupy Telemarketingowej i Przewodniczący Rady Programowej Konkursu – Zgodnie z obietnicą daną w zeszłym roku i na bazie doświadczeń zdobytych przy organizacji pierwszej edycji, drugą edycję rozszerzyliśmy o następne kategorie: help-desk i windykacja oraz podzieliliśmy sprzedaż na inbound i outbound . Jesteśmy przekonani, że taka klasyfikacja pozwoli lepiej oddać specyfikę pracy w call/contact centers funkcjonujących na rynku. Liczymy na jeszcze liczniejszy udział niż w roku poprzednim. Mamy nadzieję, że tego typu działania będą miały pozytywny wpływ zarówno na integrację branży, jak również na poprawę wizerunku zawodu telemarketera. Od lat borykamy się przecież z problemem właściwego postrzegania naszej branży. Zapraszamy więc wszystkich chętnych. Do zobaczenia 25 czerwca 2010 na Gali Golden Arrow.

Zgłoszenia do konkursu „Telemarketer Roku 2010” będą przyjmowane do 30 kwietnia. Ogłoszenie listy Laureatów Konkursu nastąpi 18 czerwca na stronie www.smb.pl, a ogłoszenie Zwycięzców Konkursu i rozdanie nagród odbędzie się w Warszawie podczas Gali Golden Arrow 25 czerwca 2010r. – konkursu Golden Arrow współorganizowanego przez SMB i VFP Communications – wydawcę Media I Marketing Polska”.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Non-stop-facebook

Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Trzeba sprawdzić co wrzuciła do sieci koleżanka, skomentować posta chłopakowi, przyjąć zaproszenia do grona znajomych od ludzi, których niekoniecznie znamy albo odpisać na wiadomość od zatroskanych rodziców. Według najnowszych badań nie jesteśmy jednak tak bardzo od tego uzależnieni jak nam się wydaje. Polacy są poniżej średniej unijnej.