Holicon uruchomił trzecie call center

Na początku 2010 roku firma Holicon uruchomiła kolejną placówkę w Poznaniu. W ramach call center[1] spółka obsługuje tam kilka projektów telemarketingowych branż z sektora telekomunikacyjnego i ubezpieczeniowego.

Równolegle z inwestycją podjętą w Poznaniu, Holicon rozpoczął przygotowania do uruchomienia placówki w Warszawie. Nowa lokalizacja jest pierwszą poza Poznaniem wizytówką firmy. Decyzja o uruchomieniu placówki w Warszawie zrodziła się ze względu na szybki rozwój firmy i ekspansywne zdobywanie kolejnych segmentów rynku. Początkowo lokalizacja warszawska będzie przygotowana wraz z pełnym zapleczem technologicznym na 50 stanowisk teleoperatorskich, a Zarząd Spółki do końca 2010 roku nie wyklucza zwiększenia obsady stanowiskowej.

W marcu 2010 roku Zarząd Spółki zwieńczył, podpisaniem listu intencyjnego, negocjacje z władzami Ostrowa Wielkopolskiego dotyczące możliwości uruchomienia placówki zamiejscowej na potrzeby projektów telefonicznej obsługi klienta . Otwarcie kolejnej lokalizacji Holicon planowane jest na maj 2010 roku. W okresie od marca do maja trwać będą prace remontowe, a Spółka w tym samym czasie prowadzić będzie rekrutację kadry zarządzającej i pracowników operacyjnych. Docelowo lokalizacja przygotowana będzie na blisko 200 stanowisk teleoperatorskich.

Aktualizacja: 15.04.2010 – 13:35

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *