Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Voice Contact Center w SMB

12 marca Voice Contact Center[1] został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie. – Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie – mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB.

Voice Contact Center zapewnia najwyższą jakość obsługi Klienta, która stanowi o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawców. Dlatego przystąpienie do SMB było naturalnym krokiem w rozwoju firmy. – Osoby tworzące Voice Contact Center przez lata współtworzyły wiodące firmy call / contact center w Polsce, które są już zrzeszone w SMB. W tym czasie zebrały bardzo dużo wiedzy, wiele doświadczeń oraz pracowały zgodnie z najwyższymi standardami – podkreśla Adam Kotrych, Prezes Zarządu Voice Contact Center. – Taki know-how to bardzo cenny kapitał i chcemy się nim dzielić, by aktywnie kształtować rynek oraz wizerunek branży call / contact center w Polsce.

W strukturze Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Voice Contact Center należy do grupy telemarketingowej.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Jeśli myślisz o ekspansji międzynarodowej – teraz jest dobry moment

Polskie firmy – wg. danych Banku Gospodarstwa Krajowego – co roku inwestują 3,5 mld euro. Ale tylko 6 procent inwestycji finansowanych jest z lokalnych źródeł pozyskanych w kraju inwestycji. Działający przy Banku Gospodarstwa Krajowego Fundusz Ekspansji Zagranicznej (FEZ) ma wspomóc polskie podmioty w biznesie poza granicami kraju.