12 marca Voice Contact Center[1] został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie. – Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie – mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB.
Voice Contact Center zapewnia najwyższą jakość obsługi Klienta, która stanowi o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawców. Dlatego przystąpienie do SMB było naturalnym krokiem w rozwoju firmy. – Osoby tworzące Voice Contact Center przez lata współtworzyły wiodące firmy call / contact center w Polsce, które są już zrzeszone w SMB. W tym czasie zebrały bardzo dużo wiedzy, wiele doświadczeń oraz pracowały zgodnie z najwyższymi standardami – podkreśla Adam Kotrych, Prezes Zarządu Voice Contact Center. – Taki know-how to bardzo cenny kapitał i chcemy się nim dzielić, by aktywnie kształtować rynek oraz wizerunek branży call / contact center w Polsce.
W strukturze Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Voice Contact Center należy do grupy telemarketingowej.