I miejsce Contact Center w rankingu Book of Lists 2010

Spółka Contact Center[1] zajęła najwyższą pozycję w jubileuszowej 15 edycji rankingu „Book of Lists 2010” wydawanego przez anglojęzyczny tygodnik „Warsaw Business Journal”. Contact Center zdobyło I miejsce w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Certyfikat potwierdzający dobre wyniki i wysoką pozycję firmy w branży został wręczony podczas uroczystej Gali Book of Lists 2010 gali w Centrum Olimpijskim PKOI. „Przyznane wyróżnienie jest dla nas zaszczytem, a jednocześnie potwierdzeniem naszej pozycji na rynku marketingu bezpośredniego” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center.

Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *