W dniach 8-11 lutego 2010 roku na Międzynarodowych targach Call Center[1] World 2010 w Berlinie firma Master Telecom – innowacyjna spółka specjalizująca się w systemach masowej obsługi klienta – zaprezentowała anglojęzyczną wersję nagrodzonego kilkukrotnie rozwiązania QSMaster Contact Center[2] System.
“Prezentacja nowych wersji naszych rozwiązań komunikacyjnych to kolejny krok w rozwoju firmy prowadzący do ekspansji produktów Master Telecom na rynki zachodnie. To nie tylko kwestia języka ale i łatwe dostosowanie do specyfiki branżowej. Elastyczna konfiguracja systemu oraz dowolny zakres przetwarzanych i wizualizowanych danych umożliwia bardzo szybkie wdrożenia i pełne dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb klientów.” – mówi Jarosław Mężyk, Szef Działu Rozwoju w Master Telecom.
QSMaster to zintegrowana platforma sprzętowo-programowa, która dostarcza przedsiębiorcom skutecznych rozwiązań dla czterech najważniejszych obszarów: wysokiej dostępności personelu obsługi klienta, szybkości nawiązywania kontaktu, jakości komunikacji oraz szybkości rozwiązania spraw. Są to kryteria powodzenia biznesu definiowane od wielu lat i potwierdzane podczas corocznych międzynarodowych badań zadowolenia klientów największych przedsiębiorstw usługowych. Funkcje centrali telefonicznej oraz szereg innowacyjnych narzędzi analitycznych i użytkowych zawartych w oprogramowaniu QSMaster są podstawą do budowania wysoko wydajnych systemów wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z przepływem dużej ilości informacji i potrzebą ich sprawnej dystrybucji oraz obsłużenia z określonymi parametrami jakościowymi i terminowymi.
“Dzięki obecności na targach w Berlinie mamy możliwość porównania naszych osiągnięć z produktami światowych liderów w branży. Z jednej strony obserwujemy, zbieramy doświadczenia, badamy potrzeby klientów i poznajemy prognozy rynku. Z drugiej strony widzimy jak dużym potencjałem dysponujemy i jaką przewagę dają nam innowacyjne pomysły, ich szybkie wdrażanie oraz integracja i swobodna kooperacja z podobnymi do nas rozwojowymi firmami działającymi w ramach Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Czujemy się częścią dynamicznie rozwijającej się branży a te targi są właśnie dla firm specjalistycznych, takich jak nasza.” – mówi Jacek Tomaszewski, Dyrektor Generalny Master Telecom.
Master Telecom od 2003 roku projektuje, wdraża i nadzoruje systemy telekomunikacyjne dla firm, operatorów sieci i dostawców usług. Zespół doświadczonych specjalistów opracowuje innowacyjne rozwiązania wykorzystywane w telekomunikacji, komunikacji internetowej, e-marketingu, telesprzedaży i edukacji. Master Telecom specjalizuje się w systemach, które polepszają jakość komunikacji międzyludzkiej w sensie technicznym jak i merytorycznym. Master Telecom jest twórcą zintegrowanego oprogramowania QSMaster Contact Center System, które oprócz funkcji centrali telefonicznej monitoruje, raportuje i optymalizuje jakość, skuteczność oraz wydajność i koszty prowadzonej komunikacji. Master Telecom popularyzuje nowoczesne technologie komunikacyjne IP oraz organizuje szkolenia i kursy dla użytkowników oraz administratorów systemów w ramach projektu Teleakademia.